cobraz Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei! Jeg bruker et Realtek AC'97 lydkort, jeg hører på musikk på 3 forskjellige anlegg og til sammen er det et surround system som jeg selv har laget, det er ikke her problemet ligger. Problemet oppstår plutselig, når jeg sitter å hører på musikk, så stopper den, som jeg skulle ha klikket på "mute", men det gjør jeg ikke. Når jeg reinstallerer pcen, så er lyden tilbake slik den var. Noe ide på hva problemet kan være?? Spør meg gjerne! Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 du har selvfølgelig en forsterker mellom lydutgangen på pc'en og alle tre lydsystemene? Lenke til kommentar
cobraz Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, det har jeg. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hadde samme problem, du må bare finne riktig nye drivere på nettet... tar lang tid og er veldig vanskelig å finne noe som faktisk virker.... hvordan kobling har du? Lenke til kommentar
cobraz Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Hva mener du med kobling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå