D4NY Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Siter på eit skjermkort, og er nå ganske sikker på at der er noe som feiler det.. Finest det eit program som tester om skjermkort er som det skal ? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Du kan jo kjøre et benchmark program og sjekke om du får atrifacts Beste rådet jeg kan gi i alle fall! Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Du kan jo kjøre et benchmark program og sjekke om du får atrifacts Beste rådet jeg kan gi i alle fall! 6569624[/snapback] er ikkje heilt sikker på artifacts er men problemer er det...Kjørte 3DMark03 og fekk problemer som faen ^^... Men er ikkje heilt sikker på om det er skjermkort enda Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Artifacts: Streker, abnormaliteter i grafikken, triangler og rektangler som "flyr" rundt på skjemen. Du kan også kjøre memtest for å sjekke minnet Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Artifacts: Streker, abnormaliteter i grafikken, triangler og rektangler som "flyr" rundt på skjemen. Du kan også kjøre memtest for å sjekke minnet 6569978[/snapback] har HVERTFAL strekar og abnormaliteter i grafikken barre og sende inn skjermkortet da? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Kan anbefale dette Men last ned sisoft sandra og sjekk at alle klokkehastigheter er satt til standart / stock! Lenke til kommentar
Obix Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Artifacts: Streker, abnormaliteter i grafikken, triangler og rektangler som "flyr" rundt på skjemen. Du kan også kjøre memtest for å sjekke minnet 6569978[/snapback] har HVERTFAL strekar og abnormaliteter i grafikken barre og sende inn skjermkortet da? 6570026[/snapback] Ser at du har en Q-tec strømforsyning og da tror jeg at du skal prøve med en annen før du eventuelt konkluderer med defekt skjermkort. Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Artifacts: Streker, abnormaliteter i grafikken, triangler og rektangler som "flyr" rundt på skjemen. Du kan også kjøre memtest for å sjekke minnet 6569978[/snapback] har HVERTFAL strekar og abnormaliteter i grafikken barre og sende inn skjermkortet da? 6570026[/snapback] Ser at du har en Q-tec strømforsyning og da tror jeg at du skal prøve med en annen før du eventuelt konkluderer med defekt skjermkort. 6570112[/snapback] akkurat nå siter eg på ein AOpen 350w, da eg skulle prøve og sjekke om det hjalp...det gjorde det ikkje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå