alkymist Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hvorfor får jeg mange rare bilder under hver eneste post når jeg surfer på forumet med opera men ikke med IE? Øystein Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hvordan version av opera bruker du ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det har skjedd med meg ein del gonger og. Bilete vert plassert på feil stad, har til dømes fått avatarar som svarknapp o.l. Det same har skjedd på andre sider, som Dagbladet.no. Når eg tenkjer meg om so har det ikkje skjedd i det siste, so kan vere det hjelper å installere siste build, som du finn på http://my.opera.com/desktopteam Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Hadde samme problemet litt før i dag . Samme bilde vart repetert mellom kver post... Edit : bruker siste vers av opera. Endret 28. juli 2006 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Gløymde å nevne at det som oftast ordna seg når eg lasta sida på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå