Navido Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei alle sammen. Jeg har windows på min macbook pro maskin. Vil veldig gjerne ha to partisjoner på windows. men jeg skjønner ikke hvordan man skal gjøre dette. Har prøvd partition magic men uten suksess. Hvordan gjør man dette. Noen som vet? Lenke til kommentar
Navido Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Ehhh..så mange folk men ikke ett svar? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Altå, skal du ha 2 partisjoner på Windows og en på OS X? Da er vell bare og dele opp den partisjonen du allerede har i windows, og hvis du leser litt og søker på nettet er det VELDIG enkelt og gjøre det med partition magic(gjort det flere ganger selv). Har ikke Windows her og nå så for ikke guidet deg, men prøv og søk litt etter "partition resizing" eller noe lignende Konge maskin forresten Lenke til kommentar
Navido Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Hvis du leser saa er det ikke mulig aa bruke partition magic naar man bruker bootcamp. har ikke fatt det til med partiton magic. Brukt norton partition magic ogsaa uten hell. Sa det maa gaa via Mac os x tenkte jeg. Noen som vet? Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Prøv Acronis Diskdirector da vel. Eller, prøv å kjør Installcd`en til Mac og opprett partisjoner. Det fungerer fint. Har selv prøvd det med x86 versjonen av OSX og det fungerte greit. Lykke til. Lenke til kommentar
Navido Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Prøv Acronis Diskdirector da vel.Eller, prøv å kjør Installcd`en til Mac og opprett partisjoner. Det fungerer fint. Har selv prøvd det med x86 versjonen av OSX og det fungerte greit. Lykke til. 6580368[/snapback] Ok. Jeg provde det engang med installcden til mac men det maskinen bare jobba og jobba hele tiden. Det stod bare status:partitioning...venta kanskje 40 min men det skjedde fremdeles ingenting.. Maa man kanskje vente flere timer paa dette? Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Nei, det tror jeg ikke. Skal være ganske så rett fram. Bare pass på at du faktisk lager 2 partisjoner da. F. eks om du har en 40 GB disk at du deler den f. eks i 2. 2x20 GB f. eks. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå