fabio Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hvordan kan jeg legge inn en ip adresse slik at jeg kan spille diablo over LAN og hvordan kan jeg gjøre det og fortsatt ha internettforbindelsen min (kabel, må motta ip adresse automatisk) ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Bruke 2 nettverks kort kanskje? :razz: Men når du starter et Diablo game så ser du jo ip'en din, og da er det jo bare å gi den til de andre i nettverket. Lenke til kommentar
fabio Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Men kommer ikke inn på gamet. Kan det være fordi jeg ikke har fast IP ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Kommer det en feil melding eller noe da? Lenke til kommentar
fabio Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 "Unable to initialize selected connection method" kommer opp når jeg velger Local Area Networx (IPX)under multiplayer Lenke til kommentar
fabio Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Trenger fortsatt hjelp... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Det kommer en feil i det du velger IPX.....har du IPX protokollen installert? Du instalerer ved å: Select properties for your local area connection, and select install. Select Microsoft, and ipx. (alt er så lettere å si på englansk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå