Met_Fredrik Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har et design tegnet i photoshop, slicet det som jeg skal ha det og det ble totalt 14 deler. Jeg skal posisjonere de med css, og det skal være sentrert på siden, noen som har forslag til hvordan jeg skal gå frem? Skal også lage slik at midt delen kopierer seg selv nedover om det blir mye innhold, og at bånn alltid kommer nederst. Hvis jeg gjør meg selv forstått. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Må nesten se designet Er veldig mange måter å gjøre det på. Hva kan du av CSS da ? Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Må nesten se designet Er veldig mange måter å gjøre det på. Hva kan du av CSS da ? 6569279[/snapback] Jeg kan mye html, en del php litt my sql, men ser på css for første gang i dag Aldri brydd meg særlig om design, før nå når jeg lager en side hvor jeg primært konsentrer meg om faktisk design. EDIT: Her har jeg fått image ready til å sette opp for meg. Men for å ordne som jeg vil ha det videre blir det kanskje dumt med en egen div for hvert bilde? Eller er jeg helt på jordet? Design.zip Endret 27. juli 2006 av Met_Fredrik Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Begynn med CSS-guidene på htmldog.com, du. Da lærer du fort mye nyttig. Så kan du prøveå sette opp siden, og heller spørre her når du støter på problemer. Synes det er merkelig at du kan mye HTML uten å ha sett på CSS før, egentlig. Men det kommer sikkert an på hva du mener med at du kan mye HTML også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå