moestue Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har tenkt å flytte dockingen til min iPod Nano over i bilen for å så bygge den inn pent et sted, da med aux-ledning til cd spilleren og 12V lader. Hele poenget blir borte hvis jeg skal ha en svær klums i sigarettenneren, så tanken var å skjule ledningen helt. Kan jeg simpelthen kutte av sigarettklumsen, forlenge ledningen og koble den rett på bilbatteriet med en sikring? Tenker på en slik: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Kikk i sikringsboksen, kan godt hende noe er ledig/har plass til den der der Så slipper du å legge opp rett til batteriet. edit: sitter det noe form for omformer,regulator o.l under plastikken ? Endret 27. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Den på pluggen på bildet ser ut til å inneholde en regulator, iallefall elektronikk av et slag. Et eller annet sted på billaderen så finnes det iallefall garantert en regulator. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Ja regnet egentlig med at det satt en regulator i den boksen ja, men kan jeg ikke bare koble de forlengede ledningene rett på toppen av saken, evt putte den i en boks for å isolere. Kan jo forsovet demontere den for å så mekke en annen løsning. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) 1: Åpne opp saken. 2: Fjern de store lederne som er ment å ha kontakt i sigarettenneradapteret. 3: Tre krympestrømpe inn på hver leder på ledningen du skal legge frem til batteriet. 4: Lodd fast lederne, dytt krympestrømpa innpå og varm opp for å skikkelig isolering. 5: Napp ut askebegeret og tilpass et stykke finèr eller noe, monter hele sulamitten bak/på/i denne, legg opp ledning, RCA-plugger, dockingkabel og ellers hva hjertet måtte begjære i front. 6: Trekk plata med vinyl, plopp påplass og voilà. Strips, kombinert med klebende borelås eller patentbånd er gull for å feste selve strømadapteret så det ikke skrangler Endret 28. juli 2006 av Jalla Lenke til kommentar
moestue Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 1: Åpne opp saken.2: Fjern de store lederne som er ment å ha kontakt i sigarettenneradapteret. 3: Tre krympestrømpe inn på hver leder på ledningen du skal legge frem til batteriet. 4: Lodd fast lederne, dytt krympestrømpa innpå og varm opp for å skikkelig isolering. 5: Napp ut askebegeret og tilpass et stykke finèr eller noe, monter hele sulamitten bak/på/i denne, legg opp ledning, RCA-plugger, dockingkabel og ellers hva hjertet måtte begjære i front. 6: Trekk plata med vinyl, plopp påplass og voilà. Strips, kombinert med klebende borelås eller patentbånd er gull for å feste selve strømadapteret så det ikke skrangler 6572261[/snapback] Var vel det jeg tenkte... ang plassering av dock så er jeg usikker, men det skal være profft med finér eller no slikt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå