-Redhead- Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Som sagt er ikke jeg en proff fotogaf i det hele tatt. Har ikke en gang speilreflekskamera. Men syns det er gøy å fotografere. Og syns det bare er bra med kritikk, så jeg kan gjøre ting bedre neste gang. Her har jeg da tatt bilde av en Akkeleie. Endret 27. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Syns det ble veldig utbrent/sterkt lys, men ellers ok Stå på! Lenke til kommentar
brainware Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det ser ut som du har fyrt av blitzen rett mot motivet, og det blir sjelden vellykket. Da må det nok spesialblitz til. Prøv å ta slike bilder i tilgjengelig lys med et slikt kamera. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Selv syns jeg det egentlig var litt stilig når blomsten ble veldig lys, og bakrunnen litt mørk Lenke til kommentar
brainware Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Veldig lys, du mener overeksponert? Det er ikke digg. Endret 27. juli 2006 av brainware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå