Mr. ve Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 JEg har tenkt å kjøpe meg en ny muss, begynner å bli lei avå renske ballmusa mi hele tiden... Skal ikke ha trådløs. Jeg spiller mye, så jeg trenger en nøyaktig, rask mus... Jeg har tenk på Logitech MX500, eller Logitech DualOptical... Noen argumenter for/mot disse?? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Nå har det jo vært en god del poster om temaet allerede, men her er mine fem øre: MX500 har fordelen av å være oppladbar og trådløs, mens Dual Optical har fordelen av å være litt billigere samt. veeldig nøyaktig. Smak og behag, kort og godt. Edit: Jeg har hatt Dual Optical i snart et år nå.. beste jeg har vært borti. Men bare hvis du har små hender :razz: _________________ "It's 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark.. and we're wearing sunglasses." "Hit it." -- Blues Brothers [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-10-19 17:57 ] Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Microsoft Explorer 3.0 beste musa jeg har prøvd! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 En MX500 eller MX700 ville jo vært bra? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg har små hender! :smile: Så jeg tror jeg går for DualOptical! Takker for tilbakemeldinger! GOD HELG!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 17:52, skrev Papirpose:Nå har det jo vært en god del poster om temaet allerede, men her er mine fem øre:MX500 har fordelen av å være oppladbar og trådløs, mens Dual Optical har fordelen av å være litt billigere samt. veeldig nøyaktig.Smak og behag, kort og godt.Edit: Jeg har hatt Dual Optical i snart et år nå.. beste jeg har vært borti. Men bare hvis du har små hender :razz: MX500 er med tråd da. Det er vel MX700 du mener tror jeg. Den er både trådløs og oppladbar via Docking USB'n. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 19:50, skrev ^PaX^:Jeg har små hender! :smile: Så jeg tror jeg går for DualOptical! Takker for tilbakemeldinger! GOD HELG!!! bra valg! det er en knallmus! Spesielt sammen med fUnc 1030 og mouse skatez :wink: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 14:00, skrev ^PaX^:JEg har tenkt å kjøpe meg en ny muss, begynner å bli lei avå renske ballmusa mi hele tiden...Skal ikke ha trådløs. Jeg spiller mye, så jeg trenger en nøyaktig, rask mus...Jeg har tenk på Logitech MX500, eller Logitech DualOptical... Noen argumenter for/mot disse?? Ballmusa? Velg Logitech DualOptical, den har fått gode kritikker og så er den god å holde i, spesielt når du blir vant/fortrolig med den. Jeg har den optiske trådløse varianten og er kjempefornøyd :wink: Sveinl. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=60263&forum=25 her har jeg skrevet en review av mx700.. du kan jo sjekke den.. kan hjelpe deg litt. har hatt den litt lengre nå. og den skuffer ikke enda.. _________________ "I hope I didn't brain my damage." -Homer J. Simpson- [ Denne Melding var redigert av: Fake på 2002-10-19 21:26 ] Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Hm.... Så ett tilbud på komplett nå nettopp, kom litt i tvil nå... Microsoft Intelli V3.0 med Icemat for 458,- ! Så hva sier folka?? er dette noe for en gamer? (med små hender :razz: ) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 IntelliMouse v3.0 er best, ingen protest. :smile: Men har du små hender kan det være du bør tenke på noe annet, ja. Iallefall teste Intelli først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå