-Redhead- Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Mitt problem er da at jeg ikke finner noen steder å stille på bassen. Har en sub(ell hva det heter) men man kan ikke stille noe på den, er heller ikke noe bassinstillinger på høytalerne. Prøvde å stille på volumkontrollen på vektøylinja. Gikk inn på advanced, men der jeg gikk det ikke ann å stille på den bassgreia. Gikk på hjelp og der sto det: On the Options menu, if the Advanced Controls command is unavailable, your sound driver does not support separate bass and treble settings. Bruker media player, er det noen steder der jeg kan stille på bassen? eller finnes det andre steder? Takk for svar Endret 27. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ossen høytalere er det snakk om? Kanskje bass innstilling på de.. Eller så er det en equliazer, som du kan stille inn bassen.. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Ossen høytalere er det snakk om?Kanskje bass innstilling på de.. Eller så er det en equliazer, som du kan stille inn bassen.. 6569280[/snapback] er logitech. leiter etter equliaze men finner ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå