Shrike Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ørepropper når CS fjortissane speller rosa hellikopter.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 en fjortis som spiller cs, kanskje? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 TG03's offisielle logo er nå annonsert på www.gathering.org Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Artig den TG logoen lynils: Både signaturen din og avataren er alt for store. Avatarer skal være maks 50x50px og 6000 byte (6kB). Signaturer bør av høfflighetsgrunner ikke overstige 4 linjer Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Håper et eventuelt tg03 blir rosa helicopter fritt! Kanskje alle deltagere burde 14tiss testes før inngang... Lenke til kommentar
SgtPepper Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Tg hører hjemme i Vikingskipet på Hamar.Ikke mere å si om den saken.........' Før 1994 hørte vel TG hjemme på Lillestrøm... Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Tg hører hjemme i Vikingskipet på Hamar.Ikke mere å si om den saken.........' Før 1994 hørte vel TG hjemme på Lillestrøm... Eller husker jeg feil? Close.. 92 - Skedsmo - Første TG 93 - Skedsmo 94 - Rykkin-hallen 95 - Stavanger (Gathering, ikke The Gathering) 96 og ut - Hamar Lenke til kommentar
Odden Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 selv om jeg mener at tg bør være på hamar så har jeg ingen problemer med lillehammer. bruker ikke mer enn en time lenger. 4,5 timer effektiv kjøring =) liste over hva jeg skal ha med meg: 1. datamaskina 2. visakort 3. klesskift og andre sanitærsaker som tannkost osv. 4. en stol 5. skikkelige øreklokker 6. hørselsvern tilfelle jeg kommer på rad med en partyshop høytaler 7. banner som jeg kan skrive på tilfelle jeg må være med i en protestmasj til 8. bil 9. red bull x utrolig masse 10. sovepose 11. liggeunderlag eller oppblåsbar madrass 12. cola (nei ikke kokain nei) 13. en liten gave til adawen =) Lenke til kommentar
KimCOm Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Blir det Lillestrøm, så skal det etter hva jeg har hørt, kunne komme flere folk inn... er kjipt for de 2000 som ikke kommer inn hvert år pga. stor pågang. Det gir også en del mer dagsbesøk, hvis tg plasseres på Lillestrøm, og da mere mynt i kassa til arrangør, noe som igjen betyr et fetere TG i fremtiden. Jeg synes at Lillestrøm hadde vært et alternativ som burde prøves, hvis det ikke fungerer like godt praktisk, så står Vikingskipet til neste år. Men det er uansett opp til arrangørene. :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Kanskje jeg kommer med ekte fet russerlue !? [med kommunist stjerne] Slik zenzelezz har? lol, nei! Ikke en sånn lue! Jeg følte meg skikkelig drittskitten på TG ja. Visste jo faen ikke at det var dusjer tilgjenglig! selvfølgelig finnes det dusjer der, men jeg hørte at dem ikke kunne brukes... synes det var veldig rart jeg også. Da vet jeg det til nesten gang! Hater å ikke dusje Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 ser det jo for meg at jeg durer oppover ca 20mil med moped i 60km/t, Chieftec'en på ryggen, skjermen på bagarsje-brettet og selvfølgelig liggeunderlag på styret... hehe, morro å gå på trynet da Min moped fikk jeg opp i 110 km/t, noe jeg er rimelig stolt av. Nå har jeg gått over på andre måter å gjøre veiene utrygge på__________ Edit: Bildene stemmer ikke helt med sannheten, jeg kjører pappas stasjonsvogn så ofte jeg kan 8) Lenke til kommentar
Odden Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 viss en skal snakke om tragiske sluttfakter på tg02 så har vi min... kommer ut av hamar sentrum. og inn i en rundkjøring. før avkjørselen til motorveien. gjett hva jeg ser i speilet... joda.. en politibil med blålys som er så hyggelig at den stanser meg. ja jeg er best! og selvfølgelig kjørte jeg uten belte, nei jeg fikk ikke bot. og onkel blå sa det som best var. " JEG SKAL FØRST UT PÅ MOTORVEIEN!" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 viss en skal snakke om tragiske sluttfakter på tg02 så har vi min... kommer ut av hamar sentrum. og inn i en rundkjøring. før avkjørselen til motorveien. gjett hva jeg ser i speilet... joda.. en politibil med blålys som er så hyggelig at den stanser meg. ja jeg er best! og selvfølgelig kjørte jeg uten belte, nei jeg fikk ikke bot. og onkel blå sa det som best var. " JEG SKAL FØRST UT PÅ MOTORVEIEN!" Meget bra odden. Planer om å gjennta historien? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg skal se nå om det er mulig om at jeg kan komme med til TG i år. Er ikke sikkert. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 men jeg hørte at dem ikke kunne brukes... synes det var veldig rart jeg også. Da vet jeg det til nesten gang! Hater å ikke dusje LOL! og det trodde du på? Sikker på at ingen hinta "øy du, det går ikke an å dusje her" litt sånn ironisk B|Real: nevn EN god grunn til ikke å komme på TG? Redd for å vise de manglende kunnskaper? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 B|Real: nevn EN god grunn til ikke å komme på TG? Redd for å vise de manglende kunnskaper? At jeg ikke har råd? At jeg ikke orker (bbc fanboy ).. Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 selv om jeg mener at tg bør være på hamar så har jeg ingen problemer med lillehammer. bruker ikke mer enn en time lenger. 4,5 timer effektiv kjøring =) liste over hva jeg skal ha med meg: 1. datamaskina 2. visakort 3. klesskift og andre sanitærsaker som tannkost osv. 4. en stol 5. skikkelige øreklokker 6. hørselsvern tilfelle jeg kommer på rad med en partyshop høytaler 7. banner som jeg kan skrive på tilfelle jeg må være med i en protestmasj til 8. bil 9. red bull x utrolig masse 10. sovepose 11. liggeunderlag eller oppblåsbar madrass 12. cola (nei ikke kokain nei) 13. en liten gave til adawen =) Ang. nr 5: Ja, øreklokker kan være veldig praktiske når du ikke gidder å løfte den lubbne hånda opp får å kikke på klokka! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg synes det er digg å slippe å finne på grunner for å ikke dusje 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå