Gå til innhold

hva trengs på tg03

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, den har en kraftig radiator, så den går ikke varm med normal kjøring, dvs. kjører jeg i 1. gir i ca 1 time blir den nok varm, men hvem gjør vel det...?

til han over, kjøp en 200GB HD og installer den, da vil du se i windows at den ikke er på mer en ca 180-185GB... :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-19 18:49, skrev atticus:

Hadde ikke gjort noe om de hadde valgt Lillestrøm nei.. da hadde jeg dratt dit.. (bor 5 minutter unna)

Messa ligger "litt" utenfor sentrum (husk at Lillestrøm er ikke stort)

: P4 2ooo @ 2600 :

: Asus P4B533-E :

: Asus Gf4 TI46oo :

: IBM Deskstar 60GB :

: TwinMos 256MB DDR :

: Chieftech Fulltower Silver :

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-10-19 18:52 ]</font>

Jepp hadde vært fint det. bor 10 min unna....hørte jeg noen si trådløs router fra messa, sitte hjemme å være på nett??? hehe

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-21 14:44, skrev Jannis-15:

Quote:

Proud Super sharer of 3.8 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB)

lær deg matte, gutt!
:grin:
du har
0,38TB
, ikke 3,8...
:lol:

grynt.. bare jeg som skjønner dette?

han har uploadet (via et eller annet gøyalt p2p-program) 3.8TB med warez og stuff, takket være sin fine wd 200gb disk (som har plass til 200gb med diverse warez)..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-21 15:40, skrev Jannis-15:

nei, den har en kraftig radiator, så den går ikke varm med normal kjøring, dvs. kjører jeg i 1. gir i ca 1 time blir den nok varm, men hvem gjør vel det...?

til han over, kjøp en 200GB HD og installer den, da vil du se i windows at den ikke er på mer en ca 180-185GB... :wink:

Selfølgelig blir den ikke mer enn 180GB - 185GB etter at den er formatert...

Men hvis jeg f.eks hadde hatt en 120GB harddisk stappfull av DivX så ville jeg likevell sagt "jeg har en 120GB harddisk stappfull av filmer!"

Lenke til kommentar

eneste jeg kan si dere, er at TG-folka har søkt om å få varemessa (sjefen der har hytte nedfor meg, så snakka med han) :wink: men at de måtte vurdere andre søkere også før noe svar kunne gis. Jeg pushet seff litt på han for å få inn TG der da ;D

Jeg er nemlig bare glad for å kjøre til lillestrøm fremfor hamar, da dette er noe kortere :wink:

Men er enig i at TG egentlig hører til i vikingskipet :razz:

håper bare jeg får billetter i år også. som tidligere år!:)

Ser frem til TG i år også!

Magnus

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...