maritimeD70 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Et landskapsfoto fra øya Koh Chang i Thai Gulfen. Dette er ikke et "feriebilde" i den forstand at jeg bor her nede. Ble først interesert i foto etter at jeg flyttet hit, derfor mye "Thai-foto". (har desverre ikke foto fra Norge) Fotoet er tatt med D70s, 1/320s, f9. Convertert fra Raw (NEF) til JPEG i Capture 4.4 Har kun "skarpet" lite grann. Exif viser PS2 pga. resized her. Synes selv jeg var heldig med vinklingen av kysten som bølgene slår inn på. Bakgrunnen med horisont er ikke helt bra, men slik ut av kamera. Dersom fotoet skulle benyttes i brosjyre el. lignende kunne dette lett ordnes. Jeg ville ikke "klusse" med det. Hører det er svært bra vær i Norge for tiden, kansje jeg burde vente til snøføyka setter inn med å poste slike foto - ? Synspunkter er vellkommen. Have a nice day (a picture says more than 1000 words) MVH Terje Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Blank på bildekritikk, men nice=) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det er et greit bilde av en flott liten by. Ikke spesielt kreativt eller kunstnerisk, men teknisk sett helt ok. Deilig sted å tilbringe livet sitt, hvis man har penger til å slippe unna rotteracet her hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå