Gå til innhold

Dell Latitude D620 eller Inspiron 9400?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har fått pc'en, den er blitt noget oppgradert siden sist, er nå en Core2Duo T7200 prosessor og 100 gig 7200 rpm disk!

Veldig fornøyd med maskinen, den er svær men føles ikke så svær som den egentlig er når eg bruker den!

Kjører spill som en drøm!!

Lenke til kommentar

Forresten så låner vi pc'en, vi kjøper den ikke, låner den i tre år, og når tre år har gått har det vært vanlig at utstyret overtas og man må skatte for markedsprisen, altså 1000 spenn....

Kanon avtale! Ihvertfall for meg som studerer og ikke har lønn! ;)

Lenke til kommentar

Sånn var det ja! Men siden jeg får den av onkelen min så betaler han de 1000 kr (ca) når den tid kommer så den blir min fra nå av. Han var fornøyd med det forrige IT skrittet sa han.

Men KANON-avtale! det er sikkert :D

EDIT: Hvilken programvare følger med for virus og brannmur, DVD-spilling og CD og DVD-brenning? Noen som vet?

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Du kan prate med onkelen din og få han til å logge inn på athome.statoil.com der ligger lisens og link til trend micro pccillin, er godt fornøyd med det....

Følger med office 2003 home, en windows disk, proofing tools.... tror ikke d var noe dvd avspillings program i år, kan hende det ligger noe inne på Dell disken...

Han må skatte for 1000 kroner! Fin gave fra onkelen din!

Lenke til kommentar

Ikke sant :p Hmm.. må vente til jeg skal til han igjen da til sommeren. Han har ikke passord og slikt til Statoil sidene her :p Men, men..

Får Pinnacle Studio 10 av en kompis av søstra mi (mariunae her på forumet) så akkurat det bryr meg ikke så veldig. Lurte bare på hva som fulgte med ;)

Lenke til kommentar
Brukes pinnacle til avspilling av dvd? er ikke d redigering stort sett!

vel vel, kan jo bruke hva som helst til å spille av den dvd, nero fulgte med forresten, men det er en sånn ekspress drit.... bruker ikke den eg!

7556325[/snapback]

Pinnacle er redigering, ja! CD og DVD brenning går etter min mening sammen med redigering. I alle fall DVD :p

Nero er brenneprgram. Ikke prøvd, men får vel det på julekvelden *glede seg som en unge..er en unge..:p*

EDIT: IT skrittet 3 kursa? hmm Er bare han som tar dem. Trukke de ønsker seg en 13 åring der :p Men han er ikke så flink på data så han tar dem gjerne :)

EDIT2: Fulgte ikke med Nero her men Sonic DigitalMedia LEv7

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...