Gå til innhold

battlefield 1942 view distance er ubegrenset

Anbefalte innlegg

endrer du video.con filen i en mappe som heter custom i battlefield mappen din ett sted med notepad kan du endre view distance ifra 100 til 999 eller kanskje mere.

men er det noen som vet om det er noen andre bew distance og justere på? det virker som at jeg kan se landskap lengre borte enn eksplosjoner og units.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-19 13:44, skrev evil_snowman:

men er det noen som vet om det er noen andre bew distance og justere på? det virker som at jeg kan se landskap lengre borte enn eksplosjoner og units.

Vel, det er meningen at du IKKE skal se units lengre borte ved å justere View Distance, dette er jo CHEATING i følge denne artikkelen på battlefield1942.com:

Quote:

Cheats

Wow...thanks to everyone who sent us information about the current crop of wanna-be cheats out there. These cheats all have one thing in common; they're not very effective. But we will be taking steps to minimize their effect. Some of the cheats that we're addressing in the 1.2 patch include:

- Turning Off Fog Cheat

- Wireframe Cheat

- View Distance Cheat

As we discover other attempts at exploiting the game by the talent-deprived, we'll move in to curb those as well.

Får håpe at BF1942 ikke blir ødelagt av cheatere som CS allerede er...

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-10-19 21:35 ]

Lenke til kommentar

hvis ea sier det er cheat så er det vel det, får kulan innpå internett men på lan er jo dette genialt! håper de ikke fjerner det fullstendig.

når jeg tar på lengre vie distance kan jeg se landskapet mye lengre borte enn hus, trær, eksplosjoner og biler og andre ting, går det ann og fikse det?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-19 21:58, skrev minimum payne:

det er sant.

hadde ikke tenkt på det, men det MÅ jo være likt for alle., det jeg tenkte på er at spillet er "oppgraderbart"

Helt enig med deg.

View Distancen kan for meg være så stor den vil, bare det er likt for alle som spiller. Vi får se hva EA finner på i 1.2 patchen.

evil_snowman: Tror ikke det er lagt inn noen kommandoer som påvirker View Distancen på objekter i spillet utenom landskapet, nettopp pga de tingene nevnt i mitt tidligere innlegg.

Men her er en oversikt over andre nyttige console-kommandoer.

Lenke til kommentar

uff... Vi må alle prøve å stoppe slike CHEATERE! håper moderatorene her kan sensurere allt som kan føre til at flere begynner å cheate...

det er så dummt at alle online spill skal bli ødelagt av slike "duster" som ikke klarer å spille... men må jukse til seg seier... (blir irritert!!!)

Lenke til kommentar

Vet ikke akkurat om man kan kalle dette å cheate da... Det virker jo i single-player også og landskapet ble NYYDELIG!

Men er enig i at likt skal være likt selv om jeg tror ikke det er så mye å tjene på dette når man spiller. Kanskje litt lettere å se hvor det er mest aktivitet.

Hos meg funke det veldig bra opp til ca 250-300.. da mener jeg helt smooth... men har bare testa på et par brett så langt.

Lenke til kommentar

Viss de skal fixe drawdistance slik at den ikke kan stilles til det uendelige så må de ihvertfall la den kunne være mye lengre. Det er bla irriterende å spille mot ai å se noen skuddd komme ut av tåka og du kan ikke se hvem det var i det hele tatt.

Endelig ser jeg stranda på Ohama Beach når jeg er i båten :smile:

Lenke til kommentar

Ny patch:

1.2 Patch Update

This is proceeding well and we will be going into testing shortly. Some things to note about the 1.2 patch... so you MODDERS pay attention:

MODs -- The game's file structure will be changed with the 1.2 patch to better support mods and expansion packs. (No, we won't be releasing any mod tools with the patch but pay attention to the BF1942 community sites and you'll see that the mod community is already hard at work.)

Client Prediction -- This one's a toughie. We will not be able to address client prediction in the 1.2 patch. The fixes are more complicated than we initially thought. Rather than putting you all through change and counter-change, we want to get it right the first time. So, please be patient…we're aware of the problem and working to solve it.

Server CPU usage -- it looks like we will be able to decrease the amount of CPU time used by the current server. Thanks to all the server admins who have been so very patient and polite in requesting this.

Linux Server

Still in debug mode. We're working as quickly as possible to get this out to you... so please bear with us.

Tking

I think we are all in agreement that TKers deserve to be stuck in traffic with a full bladder listening to Barry Manilow…FOREVER! Barring that, we'll just have to do the best we can. As it stands, the new Remote Console which will be in the 1.2 patch will help admins kick and ban TKers. We are also looking at a revamped voting system and other game mechanics, which will help curb team-killing…but these won't make it into the 1.2 patch.

Cheats

Wow…thanks to everyone who sent us information about the current crop of wanna-be cheats out there. These cheats all have one thing in common; they're not very effective. But we will be taking steps to minimize their effect. Some of the cheats that we're addressing in the 1.2 patch include:

Turning Off Fog Cheat

Wireframe Cheat

View Distance Cheat

As we discover other attempts at exploiting the game by the talent-deprived, we'll move in to curb those as well.

g8 Rocks!

Mad props to g8 for his server admin FAQ. We liked it so much that we used it as the basis for our admin FAQ… but g8 just keeps churning out the updates. You rock, señor. Here's a link to his latest.

Oh, and one more thing:

GO GIANTS!!!!!!

Cheers,

BF1942 Team

Lenke til kommentar

Vel, tenkte å teste ut dette her med View Distance og se hvordan det gikk på PCen min.

Fyrte denne verdien opp til 400 og testet ut med Bulge-kartet (tyskere vs amerikanere). Nå kan jeg fra tyskernes base se vindmølla på toppen av det fjellet, der den ene "checkpointet" ligger. Det er en fryd å se på alle de fjellene langt borte på det kartet. Som evil_snowman poengterer, kan man ikke se unit'er langt borte, men det er lettere å se hvor f.eks skudd og raketter kommer fra.

Og det beste av alt, jeg merker intet spesielt tap i ytelse! Skal prøve ut med 500 når jeg kommer hjem fra jobb.

Jeg mener fortsatt at View Distancen må være lik for alle ved Multiplayer, både ved LAN (compo-relatert) og Internett. Men i Singleplayer det er ingenting i veien med å fyre opp VDen, bare så lenge maskinen din takler det :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...