chrizz Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Hei folkens! Jeg har en Acer TravelMate 3004WTMi som jeg er strålende fornøyd med. I dag fikk jeg min Western Digital eksterne harddisk og trenger da å permanent bruke den siste (av totalt 3) USB innganger på PC`en. (Har mus og iPod i tillegg). Den ene USB inngangen på PC`en gir ingen respons når jeg kobler til en eksterne enheter (eks. musa eller iPoden), den virker rett og slett død . Selv om de eksterne enhetene i utgangspunktet skal være "kjente" for PC`en. Hvordan kan jeg få denne til å funke? Har sett på enhetsbehandling, men ække keen på å begynne å fikle med ting der uten å vite noe konkret! Takk på forhånd! Endret 27. juli 2006 av chrizz Lenke til kommentar
chrizz Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 ser det har vært litt trafikk her...kom heller med et tips før dere klikker videre Lenke til kommentar
Paull Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Dersom den ikke fungerer, så virker det lite trolig at det er noe i softwaren som ødelegger. Kan jo være at den rett og slett er gåen? En mulighet da er jo å kjøpe en USB-hub som du bare kobler på en av de fungerende portene. Lenke til kommentar
huf Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Er alle portane av type USB 2.0? Lenke til kommentar
chrizz Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 3 x USB 2 ja. det er ikke verdens undergang å ordne en usb-hub. bare liker ikke flere duppeditter eller ting som ikke funker. tenkte først at jeg på en eller annen måte har klart å deaktivere den..men vet ikke helt hvordan jeg skulle gjort det..takk for tilbakemelding så langt...noen som har noen ENDA bedre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå