Gå til innhold

Beste HK for Core 2 Duo


Thmas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trives også veldig godt med P5B Dlx. Men tror det er endel variasjon på Corsair Value, har testet 2 par som ligger mellom 440 og 460 5-5-5-15 på 2.1v, og gir lite med mer volt.

 

DS3 er foresten også et godt kort å klokke med, men litt vanskeligere å sette opp stabilt.

Endret av OldMan
Lenke til kommentar
Mine favoritter er Asus P5B (evt. P5B Deluxe), Corsair Value S DDRII 667 (Gjør 1000Mhz) og E6300, samt en mini/big typhoon.

6966948[/snapback]

 

Funkar den RAMen fint hvis eg har planar om å klokke CPU? Ha plana om å kjøpe DS3, Big Typhoon og E6300, men veit ikkje kva slags RAM eg treng for å klokke CPUen bra(3.0GHz).

Lenke til kommentar
Mine favoritter er Asus P5B (evt. P5B Deluxe), Corsair Value S DDRII 667 (Gjør 1000Mhz) og E6300, samt en mini/big typhoon.

6966948[/snapback]

 

Funkar den RAMen fint hvis eg har planar om å klokke CPU? Ha plana om å kjøpe DS3, Big Typhoon og E6300, men veit ikkje kva slags RAM eg treng for å klokke CPUen bra(3.0GHz).

6968637[/snapback]

 

Rammen din er helt bra nok! Det er helt latterlig å selge den billige rammen og kjøpe 800mhz ram til 3000!!!

Lenke til kommentar
Mine favoritter er Asus P5B (evt. P5B Deluxe), Corsair Value S DDRII 667 (Gjør 1000Mhz) og E6300, samt en mini/big typhoon.

6966948[/snapback]

 

Funkar den RAMen fint hvis eg har planar om å klokke CPU? Ha plana om å kjøpe DS3, Big Typhoon og E6300, men veit ikkje kva slags RAM eg treng for å klokke CPUen bra(3.0GHz).

6968637[/snapback]

 

Rammen din er helt bra nok! Det er helt latterlig å selge den billige rammen og kjøpe 800mhz ram til 3000!

6971482[/snapback]

 

RAMen min? OCZ RAMen er solgt for 1900,-. Troudde eg måtte ha 800mhz' RAM for å klokke CPUen ganske bra? Forslag til 1GB RAM til CPU-klokking?

Lenke til kommentar
Her er en test av Abit AW9D-Max gjort av Nordichardware.se.

6961323[/snapback]

 

Har akkurat bestillt dette på Komplett, ukens tilbud. Er veldig spent på det. Har ikke jhatt Abit siden jeg hadde et IC7 med en 478 P4. Ser veldig rått ut, og folk på xtrem ser ut til å ha hatt bra resultater med det. Skal bruke det med en C2D 6300 foreløpig. Noen som testet den kombinasjonen?

Lenke til kommentar
RAMen min? OCZ RAMen er solgt for 1900,-. Troudde eg måtte ha 800mhz' RAM for å klokke CPUen ganske bra? Forslag til 1GB RAM til CPU-klokking?

6971563[/snapback]

 

 

Du kan ikke regne med å kunne klokke den så særlig mye mer enn 2,5 til vanlig bruk. De blir DRITVARME. Til det trenger du ikke noe bra ram.

Endret av magenuss
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Skulle det ikke komme Nforce 5 chipset til Conroe?

7044697[/snapback]

Joda, det skal komme og det kommer nok snart også. Det tar bare lang tid.

 

EDIT: Tror jeg....

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...