Gå til innhold

Beste HK for Core 2 Duo


Thmas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har endelig jeg også fått fingeren ut og bestilt E6600, Asus P5W DH, Corsair 6400 C4 2X1024 og Gainward 7900 GTS 512mb. Hadde planer om å vente til X1900XT kom inn på lager igjen, men klarte ikke vente lenger:) blir vel ikke så spennende å teste nå som jeg vet hva de forskjellige komponentene klarer, men det skal bli deilig å endelig la AMD Athlon XP-M prosessoren få hvile litt. Om mulig kommer cpu til å bli vannkjølt. Må bare se hvor mye jeg må modifisere blokken først.

Lenke til kommentar

Har fått prøvd Asus p5w DH deluxe i et par dager nå, og kan rett og slett ikke gjøre annet enn å anbefale det på det aller, aller varmeste. Jeg simpelthen elsker det. Har alt jeg trenger (unntatt offisiell SLI-støtte), er fjellstabilt og har knallgod software. Kjører nå 420mhz fsb, men føler at jeg har litt å gå på (har ikke prøvd høyere). Chipset blir litt varmt da, men ikke faretruende.

Lenke til kommentar

Alrigth høres jo knall ut,d jeg i utgangspunktet trodde, men etter å ha lest er på forumet så har jeg nesten fått inntrykk av at d er et problem kort. Er så himla mange her på forum som skriver at de har et eller annet problem med dette kortet jo. Min første pc jeg har tenkt og bygge ser du og er driit nervøs hehe.

 

Har hørt det at chipsetet er litt varmt ja, lest her på forumet at du MÅ ha en vifte som blåser på de passive kjølerene, Stemmer dette, hadde nemlig sett på zalman sin 9500 som blåser sidevis. Men har også vurdert muligheten for og bare ha stock vifte, er den bra nok, er stor fornøy med og nå 366 fsb jeg. (P.s skal ha e6600)Nei nå har jeg firt litt på kravene skal ha e6400 nå istedet.

 

Hva synes dere?

 

Herr Brun bruker du stock vifte du? på 420fsb!

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Alrigth høres jo knall ut,d jeg i utgangspunktet trodde, men etter å ha lest er på forumet så har jeg nesten fått inntrykk av at d er et problem kort. Min første pc jeg har tenkt og bygge ser du og er driit nervøs hehe.

 

Har hørt det at chipsetet er litt varmt ja, lest her på forumet at du MÅ ha en vifte som blåser på de passive kjølerene, Stemmer dette, hadde nemlig sett på zalman sin 9500 som blåser sidevis. Men har også vurdert muligheten for og bare ha stock vifte, er den bra nok, er stor fornøy med og nå 366 fsb jeg.

 

Hva synes dere?

 

Herr Brun bruker du stock vifte du? på 420fsb!

6830747[/snapback]

Stock vifte på 420 fsb, med en E6300. Knallstabil. Har faktisk ikke målt temperaturer under load enda, men den kjørte prime i mange timer. Skal sjekke litt nå.

Lenke til kommentar

Må bare si waow jeg, nice. da blir d stock vifte i allefall.

 

Og jeg tviler ikke på at det er et bra kort nei (så lenge det fungerer som d skal)

 

Men så er det vel kansje litt vanskelig for noen her på forumet og svare ang RD600 siden d ikke er kommet ut ennå tror jeg at jeg forstår. eneste jeg har forstått er at du kan bruke d gamle grafikk kortet til fysikk, og det er vel en grei og økonomisk løsning.

 

Men nå har jeg sittet i flere år med en pentium3 600mhz så skammer meg nesten over å kalle meg en hardcore gamer høhh.

 

Så jeg kan vel føle meg trygg og bestille asus p5w dh deluxe når jeg har alle dere her på forumet til og hjelpe meg hvis ting skulle bli vansklig. Så jeg tror nesten jeg bestiller forløpende altså nå............ eller :hmm: hmmm....så fort jeg får mot til det

 

:yes: Okey da har jeg faktisk bestilt ! så er d gjort.....og sagt kl:17.39 eh 17.40 nå

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...