Kasu Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Gi oss noen resultater på hva du får til med dem når du får testet dem Har bestilt de samme brikkene så er litt spent. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nu är det också officiellt att DFI har cancellerat deras Intel Nvidia 590 kort med C19 chipset. http://www.pcmoddingmy.com/news.php?item.1812 Det innebär att ni som väntar på Nvidiakorten får vänta väldigt länge innan det nya chipset kommer ut. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 er det kommet m-ATX kort som er med på litt gøy? Lenke til kommentar
capy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Da har endelig jeg også fått fingeren ut og bestilt E6600, Asus P5W DH, Corsair 6400 C4 2X1024 og Gainward 7900 GTS 512mb. Hadde planer om å vente til X1900XT kom inn på lager igjen, men klarte ikke vente lenger:) blir vel ikke så spennende å teste nå som jeg vet hva de forskjellige komponentene klarer, men det skal bli deilig å endelig la AMD Athlon XP-M prosessoren få hvile litt. Om mulig kommer cpu til å bli vannkjølt. Må bare se hvor mye jeg må modifisere blokken først. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nu är det också officiellt att DFI har cancellerat deras Intel Nvidia 590 kort med C19 chipset. http://www.pcmoddingmy.com/news.php?item.1812 Det innebär att ni som väntar på Nvidiakorten får vänta väldigt länge innan det nya chipset kommer ut. 6815279[/snapback] Vil ikke asus og andre fabrikanter lansere som normalt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 er det kommet m-ATX kort som er med på litt gøy? 6815296[/snapback] Ja.. jeg har da post'et "noe" om Asrock Conroe945G-DVI Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er det noen som vet om det går å kjøre to RAID sett på Intel kontrolleren? Har et Raptor 74GBx2 i RAID0 sett nå, og lurer på om jeg kan kjøpe tre andre disker å kjøre disse i RAID5? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Tenkte jeg skulle ha asus p5w dh dlx, men er d et noe vits i å vente på rd600? Og his jeg går for asus kortet, er det no forskjell på ICH7 OG ICH7R ? Endret 9. september 2006 av AllColer Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 ICH7R = Raid, ICH7 = Non-RAID Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) ICH7R = Raid, ICH7 = Non-RAID 6829680[/snapback] Takler dette brikkesettet to separate RAID sett? Endret 9. september 2006 av Spinner109 Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 ABiT AW9D-MAX http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2829 ...a production level AW9D-MAX motherboard along with a beta BIOS... ser lovende ut. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har fått prøvd Asus p5w DH deluxe i et par dager nå, og kan rett og slett ikke gjøre annet enn å anbefale det på det aller, aller varmeste. Jeg simpelthen elsker det. Har alt jeg trenger (unntatt offisiell SLI-støtte), er fjellstabilt og har knallgod software. Kjører nå 420mhz fsb, men føler at jeg har litt å gå på (har ikke prøvd høyere). Chipset blir litt varmt da, men ikke faretruende. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Alrigth høres jo knall ut,d jeg i utgangspunktet trodde, men etter å ha lest er på forumet så har jeg nesten fått inntrykk av at d er et problem kort. Er så himla mange her på forum som skriver at de har et eller annet problem med dette kortet jo. Min første pc jeg har tenkt og bygge ser du og er driit nervøs hehe. Har hørt det at chipsetet er litt varmt ja, lest her på forumet at du MÅ ha en vifte som blåser på de passive kjølerene, Stemmer dette, hadde nemlig sett på zalman sin 9500 som blåser sidevis. Men har også vurdert muligheten for og bare ha stock vifte, er den bra nok, er stor fornøy med og nå 366 fsb jeg. (P.s skal ha e6600)Nei nå har jeg firt litt på kravene skal ha e6400 nå istedet. Hva synes dere? Herr Brun bruker du stock vifte du? på 420fsb! Endret 12. september 2006 av AllColer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Alrigth høres jo knall ut,d jeg i utgangspunktet trodde, men etter å ha lest er på forumet så har jeg nesten fått inntrykk av at d er et problem kort. Min første pc jeg har tenkt og bygge ser du og er driit nervøs hehe. Har hørt det at chipsetet er litt varmt ja, lest her på forumet at du MÅ ha en vifte som blåser på de passive kjølerene, Stemmer dette, hadde nemlig sett på zalman sin 9500 som blåser sidevis. Men har også vurdert muligheten for og bare ha stock vifte, er den bra nok, er stor fornøy med og nå 366 fsb jeg. Hva synes dere? Herr Brun bruker du stock vifte du? på 420fsb! 6830747[/snapback] Stock vifte på 420 fsb, med en E6300. Knallstabil. Har faktisk ikke målt temperaturer under load enda, men den kjørte prime i mange timer. Skal sjekke litt nå. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Må bare si waow jeg, nice. da blir d stock vifte i allefall. Og jeg tviler ikke på at det er et bra kort nei (så lenge det fungerer som d skal) Men så er det vel kansje litt vanskelig for noen her på forumet og svare ang RD600 siden d ikke er kommet ut ennå tror jeg at jeg forstår. eneste jeg har forstått er at du kan bruke d gamle grafikk kortet til fysikk, og det er vel en grei og økonomisk løsning. Men nå har jeg sittet i flere år med en pentium3 600mhz så skammer meg nesten over å kalle meg en hardcore gamer høhh. Så jeg kan vel føle meg trygg og bestille asus p5w dh deluxe når jeg har alle dere her på forumet til og hjelpe meg hvis ting skulle bli vansklig. Så jeg tror nesten jeg bestiller forløpende altså nå............ eller hmmm....så fort jeg får mot til det Okey da har jeg faktisk bestilt ! så er d gjort.....og sagt kl:17.39 eh 17.40 nå Endret 9. september 2006 av AllColer Lenke til kommentar
grim Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) *Flyttet til mer passende sted. Kan slettes.* Endret 9. september 2006 av grim Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er det sånn å forstå at du ikke får bootet "out-of-the-box", i det hele tatt, med et Asus P5B-DLX og en conroe? Må du ha en Annen CPU for å få flashet bioset? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Sir Eatsalot: Neida, du får bootet helt fint, og den fungerer tilsynelatende bra, men det er ergelig å få feilmelding hver gang du slår på maskinen. Lenke til kommentar
stf1 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Så i prisguiden at det har kommet et asus P5B-E kort. (https://prisguiden.no/product.php?productId=51750). Er dette en "oppstashet" versjon av P5B. Jeg vil gjerne ha FireWire, da må vel dette være et godt valg.. eller? Lenke til kommentar
Thmas Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hva er pr. dagsdato nyeste bios for "Asus P5W DH Deluxe i975X". Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå