elgizmo Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har et problem med PCn min ved at en ca 10 - 20 sek etter oppstart så hører jeg en klikkelyd fra inne i kabinettet og etter det fryser PCn og jeg må starte den på nytt, men det samme bare skjer. da jeg åpna kabinettet og kjente på harddisken så var den glovarm! kunne ikke holde på den i området der kablene er kobla til uten å brenne meg. Kan dette være problemet? at den er defekt ved å gå alt for varm eller at vifta er for dårlig? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hvilken hardware har du i maskinen? Har du hovedkort og harddisk som støtter NCQ? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 har ikke peiling for vet ikke hva NCQ er. men det skal sies at maskina har godt stabilt bra i et år før dette skjedde. lot den kjøle seg ned litt nå og etter det funka den som vanlig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei! Hvilken harddisk er det? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Da høres det ut som om du har funnet problemet selv Videre løsning blir jo da å sørge for bedre kjøling til harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå