Skarphedin Olsen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jau. I dag fikk jeg min splitter nye psp fra komplett. Viste seg å være japansk versjon gett, med Sharp-skjerp og greier. Gikk spennt inn for å finne ut hvilken firmware det var. Joda, 1.50! Kan vel kalles flaks. Men altså, jeg lurer på det som står i tittel: Hvor mye kan jeg få for en ubrukt psp med 1.50 for egentlig? Lenke til kommentar
HCam Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Nå som det er mulig å nedgradere 2.5/2.6 er den ikke verdt så mye som du kanske hadde håpet;) Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Hehe, kanskje ikke. Kom bare på at folk tok mer for de elns. Ble bare så forbannet entusiastisk når jeg fikk en med 1.50. Det betyr iallefall litt mindre styr for meg. Og kvelden i kveld dedikeres herved til å lære seg alt, fra noob og opp, om psp Lenke til kommentar
Itw Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Tja en ubrukt psp med original 1.5litt mere verdt men ikke mye.. Ville heller ha beholdt den selv... Men lykke til inn i denne fantastiske verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå