chris_83 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Noen som har tegnet sine drømme mods i 3d studio max eller i autocad e.l?? Som ville vært innteresert i å dele sine ideer. Jeg driver å tegner mitt kabinett nå, men trenger noen ideer. Jeg skal bygge alt fra grunnen, ingen deler skal taes fra gamle kabinetter ol. Noen som har internett sider, eller bilder så legg dem ut her. NB!!Riktige mål er viktig. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hei.. Jeg og en kammerat bygget et kabinett fra grunnen i klikk-laminat.. Se signaturen min for linken til siden.. Kan sende målene hvis du vil pr. mail... Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Sakset fra siden deres: «DINGS OG FJØSLUKT (?) -HVEM ER VI EGENTLIG??? Egentlig er vi bare Dings & Fjøslukt. Hva vi gjør er noe helt annet. Vi liker å gjøre ting som i utgangspunktet er totalt umulig og dustete. F.eks da vi dro 2 svære gummibåter, 2 båtmotorer og masse utstyr (til sammen godt over 120 kg) over 3km. Sånne ting gjør vi!! Forresten kom Dings med en ting vi hadde gjort som også var litt space.. Vi bor i Bergen og her regner det masse. En dag fant vi ut at vi absolutt måtte bort til en kamerat, og regnet øste ned. Hva gjorde vi? Jo, vi fant den største sol-parasollen vi kunne, og begynte på turen. Det som gjorde det så spesielt var at da vi var akkurat kommet ut døren, sluttet regnet, men vi ville jo ha sol-parasollen med. Dermed gikk vi med sol-parasollen åpen i opplett, og gjett om folk stirret på oss;) Når det gjeder modding, finner vi også på mye rart. Som da vi moddet inn en 92MM vifte inn i et 80MM stort hull. Inn skulle den, fint ble det ikke, men gøy var det:D Nå har vi moddet et kabinett i klikklaminat, det neste vi skal prøve oss på er en go-kart med gressklipper-motor.. Utgangspunktet ser dårlig ut, men for oss er det bare enda bedre.» _____________________________________________________________ Må bare si at dere virker som noen skikkelige tullinger. :razz: Lenke til kommentar
Alekoy Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 ej jør også noen litt småtullete ting iblant, jeg og en kompis bruker å lage "melkekartong-båter" vi har laget dem helt oppi 127X20cm, vi brukte ca 4-5 helger (fredagsettermiddag til søndag) på å lage den... å ca 1 time på å senke den.. skal legge opp film og bilder på nettet snart... kommer med link... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå