TDK Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg har klart rundt 30 brett og er kommet til et brett der du skal arrestere den slemme generalen guba. han kjører i jeep en sin. jeg har lett nøy men finner han ikke. plis svar! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Lenge siden jeg har spilt CWC campaignen, men here goes: Det jeg gjorde, var at jeg sendte avgårde halve laget mitt i en APC ned til kystbyen hvor han kjører gjennom (husker ikke koordinatene lengre...). Selv tok jeg med resten av laget, dro til basen rett bortenfor den du starter i, fylte opp HIND helikopteret og fløy ned til samme sted. Gjør du dette raskt, har du god tid til de kommer gjennom der. Så er det bare å legge seg ned å vente. Først kommer det noen soldater og ett par tanks du må ta ut, og til slutt kommer Guba i en jeep med noen spetsnaz livvakter. Drep alle soldatene som er med, og ta Guba. Da får du en cutscene, og etter det finner du ut hvorfor du trenger helikopteret! (oppdraget er ikke slutt når du har tatt Guba...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå