Snorre Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Er vel bare til å starte en kampanje der alle slutter å poste i SO5 inntill oysfaerg kommer tilbake. Er vel der de fleste som ønsker han tilbake henger. edit: hadde det ikke vært mer effektivt å flytte denne tråden til "tilbakemeldinger om forumet" ? Da kan oysfaerg også se den 6567527[/snapback] Jeg tror kanskje du har et godt poeng der. Så jeg flytter tråden like godt til tilbakemeldinger-kategorien. Snorre Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg synes oysfaerg var en av SO5's høydepunkter. er litt glad though for at jarmo henger litt der nå. harn var en kul fyr Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Dette er ikke ment for å pirke på Oysfaerg, men egentlig til alle moderatorene. Når du (Oysfaerg), eller hvilken som helst annen moderator stikker fra den delen av forumet hvor det har vært en større diskusjon, lar du brukerene vinne. Disse idiotene lærer jo ikke av dette - tvert imot. Når du stikker, har de vunnet, fordi de fikk deg vekk. En moderator burde slå hardt ned på slikt, og tjene seg respekt blant brukerene, ikke bare stikke av! Men, jeg skal ikke gi ett intrykk av at jeg har noe imot deg Oysfaerg, for det har jeg virkelig ikke. Jeg synes bare du "ga opp" litt for lett. - Må legge til at jeg ikke har "lest" gjennom episoden. Endret 3. august 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er vel bare til å starte en kampanje der alle slutter å poste i SO5 inntill oysfaerg kommer tilbake. Er vel der de fleste som ønsker han tilbake henger. 6567527[/snapback] Tror dere ikke dette hadde fungert ? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har lyst på en ledig sigg-linje Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kom tilbake Oysfaerg! Vi savner deg, mann! Hører du! Vi savner deg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Er vel bare til å starte en kampanje der alle slutter å poste i SO5 inntill oysfaerg kommer tilbake. 6567527[/snapback] Da kommer jeg, kfz, og lærlingen min til å spamme ned SO5(og andre, garantert) Konsentrert spam, eller utblanda spam? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Da kommer jeg, kfz, og lærlingen min til å spamme ned SO5(og andre, garantert) Konsentrert spam, eller utblanda spam? 6613608[/snapback] Tro meg bundy, hvis du virkelig har det som mål, så vet du at du får en ekstra sommerferie..:\ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Da kommer jeg, kfz, og lærlingen min til å spamme ned SO5(og andre, garantert) Konsentrert spam, eller utblanda spam? 6613608[/snapback] Tro meg bundy, hvis du virkelig har det som mål, så vet du at du får en ekstra sommerferie..:\ 6613808[/snapback] Nja, det er forskjell på ferie-spam, og "in the gray area" spam. Du er bare sur på meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Nja, det er forskjell på ferie-spam, og "in the gray area" spam. Du er bare sur på meg. 6613879[/snapback] Den type diskusjon kan tas på PM for det er en digresjon til denne threaden Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Oysfaerg var en god mod der, synd han er borte ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Var det jeg som fikk Oysfaerg bort? Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Håper det blir mer moderering i OT, det er alt for mange useriøse poster og tråder.. Det eneste som er å pirke på er måten tråder blir stengt på, de blir stengt for å poste i, men hvorfor ikke flyttet? Veldig irriterende når det er tråder man gjerne kunne tenkt å svare noen i som er stengt ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg