Gå til innhold

Et skrik til Oysfaerg og alle moderatorer

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke dedikere en post til Oysfaerg alene, men til alle moderatorer som gjør en god jobb her i OT-Baren.

Det har seg slik at reglene måtte bli strengere før eller siden. Takk gud for det vil noen si, f*** vil andre si.

Grunnen til at jeg nevner Oysfaerg spesielt er at noen glumske folk klarte å få han vekk fra SO5, kanskje hele OT-Baren ? Jeg synes det er velig uheldig at 2 stykker skal klare å tvinge en moderator ut av visse steder. Kanskje Oysfaerg ga seg fordi han ikke giddet å krangle på det, kanskje det ikke var noe vits å krangle på det.

Selv har jeg fått en warning fra Oysfaerg, dette på grunn av jeg gjorde en feil i SO5. Men jeg er glad han sa det, man lærer av sine feil.

Jarmo som nå modererer store deler av OT-Delen får sikkert litt kritikk han også. Men jeg sier stå på Jarmo, du gjør en kjempe bra jobb. Uten deg hadde dette vært en rene skjære barnehage.

Jeg vil gjerne be Oysfaerg komme tilbake til denne delen av forumet, å heller ignorere de som fikk han bort.

Håper mange er enige med meg.

Så takk til moderatorene som holder ut med meg og oss :):love: *Stor klem*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig. Kom tilbake, Oysfaerg! Du gjorde arbeidsdagen min så mye triveligere med ditt hyggelige småprat i SO5. :cry:

Kudos til alle andre moderatorer aswell. :fun:

6566980[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre. Oysfaerg var et lystpunkt i SO5.

Blir litt deppa av å ikke se det fine grønne navnet til Oysfaerg i listen om hvem som ser i tråden.

Lenke til kommentar

Jeg synes moderatorene er:

A) for snille når det gjelder større overtramp

B) for pirkete når det kommer til småfeil som f.eks emnetittel, signatur og avatarstørrelse

Vet ikke hva som skjedde i overnevnte situasjon, men det er selvsagt helt latterlig at noen brukere skal diktere over moderatorene.

Lenke til kommentar
Enig. Kom tilbake, Oysfaerg! Du gjorde arbeidsdagen min så mye triveligere med ditt hyggelige småprat i SO5. :cry:

Kudos til alle andre moderatorer aswell. :fun:

6566980[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre. Oysfaerg var et lystpunkt i SO5.

Blir litt deppa av å ikke se det fine grønne navnet til Oysfaerg i listen om hvem som ser i tråden.

6566995[/snapback]

Jaa!!

Come back Oysfaerg, morsomt å høre hvor mange millioner du hadde handla for på jobben :D

Lenke til kommentar

De dikterer vel ikke LarsP

Var vel at Oysfaerg blei lei av sytinga, å bestemte seg for at han ikke gadd mer.

Det er sykt teit, jeg veit hvem det var. Men kommer ikke til å nevne navn.

@Evenrud den pengeforbruken hans på datautstyr er faktisk til å le av.

Fikk pm av han isted, da hadde han bestilt seg en AMD 64 FX-62, ved siden av sin nye Conroe såklart. Å ikke glemme hans 4 7950GTX. Latterlig

Lenke til kommentar
Jeg synes moderatorene er:

A) for snille når det gjelder større overtramp

B) for pirkete når det kommer til småfeil som f.eks emnetittel, signatur og avatarstørrelse

Vet ikke hva som skjedde i overnevnte situasjon, men det er selvsagt helt latterlig at noen brukere skal diktere over moderatorene.

6567008[/snapback]

Men moderatorer burde heller ikke (mis)bruke sin posisjon til å skremme brukere fra å poste, ettersom man får svi om moderatoren er i dårlig humør.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare hva som har skjedd?

6567037[/snapback]

For å si det sånn så ble SO5 litt for mye spamming, gikk ute av kontroll. Der noen moderatorer prøvde å få orden på ting.

Det gikk jo bra, men noen fikk seg litt refs for det, desverre.

Jarmo kaller seg selv "Jarmo den upoppulære"

Men jeg synes ikke han har noen grunn til det, de fåtallet som ikke liker moderatorer viser det, desverre. De som liker dem, viser det sjelden, desverre.

Lenke til kommentar
Men moderatorer burde heller ikke (mis)bruke sin posisjon til å skremme brukere fra å poste, ettersom man får svi om moderatoren er i dårlig humør.

6567046[/snapback]

Har jeg sagt at det er ok å gjøre det?

Enkelte brukere burde forresten bli skremt fra å poste.

Lenke til kommentar

6567046[/snapback]

Har jeg sagt at det er ok å gjøre det?

Enkelte brukere burde forresten bli skremt fra å poste.

6567110[/snapback]

Sa ikke at du hadde sagt det. Skulle bare fremheve et poeng.

Og hvorvidt noen skulle ha mistet retten til å poste får så være. Vi kan ikke kaste ut de vi ikke liker.

Lenke til kommentar
Og hvorvidt noen skulle ha mistet retten til å poste får så være. Vi kan ikke kaste ut de vi ikke liker.

6567126[/snapback]

Om de bryter regelverket ved flere anledninger så kan man selvsagt kaste de ut. Antar det er det som har skjedd forut for denne hendelsen.

Lenke til kommentar

6567126[/snapback]

Om de bryter regelverket ved flere anledninger så kan man selvsagt kaste de ut. Antar det er det som har skjedd forut for denne hendelsen.

6567144[/snapback]

Såklart. Men vi kan ikke gå på person. Sånn er det bare.

Sad but true, som Hetfield så fint sa det.

Lenke til kommentar
De dikterer vel ikke LarsP

Var vel at Oysfaerg blei lei av sytinga, å bestemte seg for at han ikke gadd mer.

Det er sykt teit, jeg veit hvem det var. Men kommer ikke til å nevne navn.

@Evenrud den pengeforbruken hans på datautstyr er faktisk til å le av.

Fikk pm av han isted, da hadde han bestilt seg en AMD 64 FX-62, ved siden av sin nye Conroe såklart. Å ikke glemme hans 4 7950GTX. Latterlig

6567041[/snapback]

Kommer han aldri tilbake da? :cry:

Lenke til kommentar

Er vel bare til å starte en kampanje der alle slutter å poste i SO5 inntill oysfaerg kommer tilbake.

Er vel der de fleste som ønsker han tilbake henger.

edit: hadde det ikke vært mer effektivt å flytte denne tråden til "tilbakemeldinger om forumet" ?

Da kan oysfaerg også se den :)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...