capkill Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 lurer bare på om socket 754 å socket 939 går om hverandre? har 754 nå å har vist bestilt meg en 939 selv om jeg fulgte prisguiden på hardware.no, søkte da på socket 754... men det kom vist opp 939 hos digihome.no å bestilte den uten å tenke på å sjekke om det var en 754..... ARGHHHHH!! Lenke til kommentar
johnterje Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 høres merkelig ut for meg at 2 sokkeler skulle gå om hverandre.. tar jo vekk litt av vitsen med forskjellige sokkeler.. men du har vel angrerett? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Om du kan avbestille, så gjør det. Om den allerede er på vei i posten, ja da må du bruke angreretten. Lenke til kommentar
capkill Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 høres merkelig ut for meg at 2 sokkeler skulle gå om hverandre.. tar jo vekk litt av vitsen med forskjellige sokkeler.. men du har vel angrerett? 6567077[/snapback] He he he he, regnet med det.. Men fikk jo opp denne cpu'n som et alternativ når jeg søkte på prisguiden hos hardware.no https://prisguiden.no/product.php?productId=9811 sjekk ut linken, å se på digihome.no sin cpu. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Prisguiden er dessverre ikke helt feilfri, så slike uhell kan oppstå ja. Butikken kan vel dessverre ikke lastes for det, så det blir nok opptil deg å rydde opp i det. Lenke til kommentar
capkill Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Om du kan avbestille, så gjør det. Om den allerede er på vei i posten, ja da må du bruke angreretten. 6567087[/snapback] den er alt på vei samt betalte med VISA.... arghhh Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Går helt greit å levere den tilbake på angrefrist. Bare kontakt digihome.no og si ifra. Det negative med det er at du må betale posten for frakten tilbake, og at du må vente noen dager før du får pengene tilbake så du kan kjøpe deg ny en Lenke til kommentar
capkill Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Går helt greit å levere den tilbake på angrefrist.Bare kontakt digihome.no og si ifra. Det negative med det er at du må betale posten for frakten tilbake, og at du må vente noen dager før du får pengene tilbake så du kan kjøpe deg ny en 6567978[/snapback] He he he he, ga f*** i å returnere det jeg, kjøpte heller et nytt hovedkort.... nesten billigre det enn å begynne å base med retur å div... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jaja, ytelsen på 754 og 939 er ikke stor, men 939 er vel litt bedre, og prisene er de samme. Dessuten støtter vel 754 ikke dual-channel minne, noe som 939 gjør. Bare det er et pluss. Jeg vil tro du gjorde et godt valg Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det finnes hovedkort som støtter både s939 og s754 men de har to sockler da^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg