Gå til innhold

Noen smålige kommentarer om det nye systemet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har moderatorer og administratorer å si til dette?

6567710[/snapback]

 

 

Vil tro at mods. og brukere i SO5 vil finne frem en holdning som de aller fleste kan leve med og kose seg videre. Alle kan bli bedre, det er sikkert :)

 

Ang. info i første posten aka SO5, ingen som leser den, vi vil bryte inn av og til med en påminnelse hvis nødvendig, men takk for tipset.

(vi vil ta en liten oppdatering der også)

 

mvh

jarmo

Lenke til kommentar
@ Øivind Dahle, han har vært oppe til diskusjon flere ganger etter hva jeg har forstått, men LarsP har vel strengt tatt aldri kommet til noen enighet? Ikke helt sikker, men du kan jo slenge over en PM til han.

LarsP er forøvrig en knakande god kar med glimt i øyet (og så er'n jo trønder og da^^)

6567430[/snapback]

Huh, er det lønnsforhandlinger? Fikk noen henvendelser og stilte meg forsåvidt positive til de.

Lenke til kommentar
Noe annet som forbauser meg, er at det er en litt laber stemning mellom brukere å moderatorer i SO5, nå. Husker for en stund siden, kunne vi spøke med b-real og samtlige moderatorer som var der. Nå tør ingen si noe til moderatorene. - Utenom positive saker og ting. Virker som at den nyvunnede respekten dere har fått kommer på feil grunnlag. Folk skal respektere andre mennesker på grunn av den personen de er, IKKE PÅ GRUNN AV STILLINGEN DERES.

 

6566921[/snapback]

 

 

Nå har jeg vært vekke på ferie, så er ukjent med hvilken sak du refererer til i ditt førsteinnlegg (blir vel temmelig kjapt oppdatert med å lese litt på intra). Eneste jeg kan si, uten å kjenne saken eller vært i SO5 på en god stund, er at jeg prinsippielt er veldig enig i dette her. Den dagen jeg blir behandlet annerledes eller med "silkehansker" fremfor som en bruker så slutter jeg heller som moderator. Man bør respektere moderatorjobben, men ellers så er vi nå vanlige brukere og jeg håper folk makter å skille mellom "jobb" og fritid :)

 

 

Respekt skal man gjøre seg fortjent til. Det ligger endel ekstra ansvar på oss som er moderator, spesielt med å gå foran med ett godt eksempel. Det er ikke alltid lett, men man prøver nå å ikke ta en Zidane. Jeg håper således vi som moderatorer generelt sett makter dette og håper skittentøyvasken blir tatt der den hører hjemme og ikke blir luftet ut for alle. Det er bedre med silkehvite, rene laken enn skittent undertøy.

 

Vi prøver nå så godt vi kan, fint med tilbakemeldinger som vi kan bruke de små grå på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvorfor Dahl satte seg imot sånn kan jeg ikke svare for, du kan spørre han selv.

6567395[/snapback]

En stor tilfeldighet at jeg faktisk fant denne tråden, for jeg er nesten aldri innom her på forumet lenger. Jeg satte meg til motverge av tre grunner:

 

1) Regelen ble postet i SO, for deretter å nekte all diskusjon rundt den. Jeg sier bare: Ytringsfrihet.

2) Moderatorene som skulle fronte denne regelen har selv langt fra rent mel i posen.

3) Når jeg nektet å høe på idiotiet om at man ikke kunne diskutere regelen, så ble det belønnet med advarsel, for ikke å snakke om en rekke frekke og useriøse tilbakemeldinger fra moderatorene-som-ikke-skal-nevnes-ved-navn (ytringsfrihet eksisterer ikke her, som sagt).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...