SiR0 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 I løpet av 2007 kan du trudelure i parken med 2 - 4 Mbps internett. Det er alle enige om. Spørsmålet er hvilket fem-bokstavers akronym du skal takke. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 nå har jo ikke akkurat UMTS (som jeg gjetter meg til at HSUPA er ment for) rykte på seg for å være lang i rekkevidden den heller. faktisk så snakker en vel knapt nok meter om en skulle rote seg inn i ett murbygg i urbane strøk... Lenke til kommentar
m3 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Spørsmålet er om HSPDA eller HSUPA blir en hit eller ikke. Og hvis prisene på datatrafikk holder seg på dagens nivå spørs det om det blir hit. Hvis ikke prisen blir overkommelig for folk flest gjentar historien seg MMS, video telefoni, Mobil TV... Det vil si de blir ikke så populære. Wimax kan utfordre HSPDA men kun i befolkningstette steder sånn som byer osv. Paris og Trondheim er f.eks. områder som er under utbygging. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) vel, du kan i dag betale telenor 549,- pr måned og surfe så mye du ønsker på alle deres mobilnett. http://telenormobil.no/tjenester/friinternett/ liker ideen bak den der mer den jeg liker greia til netcom som krever at en har eget abbonement for det osv... Endret 27. juli 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg