kazzoo Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Har en Elitegroup Green 556 som ikke lader ordentlig lengre. Har hatt det som et lite problem den siste tiden, men ved å legge en bok på laderen har det fungert, men nå er det ikke altid den vil lade da heller. Tenkte meg vel at det ikke er noe som vil gå på noen garanti (den blir 2 år i slutten av august.), vil vel bare få til svar at det er bruken som har gjort den sånn. Men tenkte egentlig at det sikkert bare er den ladingsenheten som har litt dårlig kontakt så det skulle da være enkelt å ordne. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få åpnet den, for to av skruene som holder pcen sammen for at jeg skal komme til kontaken ligger under skjermen. Må en åpne skjermen først for å komme til de? Noen som har peilig på det her og vet hvordan det gjøres? Endret 27. juli 2006 av kazzoo Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei! Undersøk hvor lang garantitid det er. Om kontakten er dårlig, så er det mulig at hovedkortet må byttes, avhengig av hvilken pc det er. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 PC'en har en ekstern lader/adapter? I så tilfelle kan det jo hende at det kun er laderen det er noe galt med. Og da burde det jo være mulig å kjøpe en ny, dersom du ikke får en ny på garantien. Uansett burde du ikke prøve å skru selv, før du har snakket med leverandøren om garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå