Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søren så ofte det skjer da? Skjedde med meg, og minst 3 jeg vet om i denne tråden. Må sendes inn til reparasjon dessverre, men jeg tror de kun restarter hele greia på en eller annen måte. Det er en vanlig feil, selvom de skulle sagt noe annet.

8355918[/snapback]

 

Jess, dette er en SW-feil. Jeg har hatt det samme problemet en gang tidligere. Ble bedre etter flash og SW-update :) Men ulempen er dog at man må levere den på reparasjon for å få gjort noe med problemet :/

Lenke til kommentar
Søren så ofte det skjer da? Skjedde med meg, og minst 3 jeg vet om i denne tråden. Må sendes inn til reparasjon dessverre, men jeg tror de kun restarter hele greia på en eller annen måte. Det er en vanlig feil, selvom de skulle sagt noe annet.

8355918[/snapback]

 

Jess, dette er en SW-feil. Jeg har hatt det samme problemet en gang tidligere. Ble bedre etter flash og SW-update :) Men ulempen er dog at man må levere den på reparasjon for å få gjort noe med problemet :/

8358943[/snapback]

 

Fikk levert telefonen til service i dag. Den har vært dønn solid frem til jeg installerte nyeste firmware..

Lenke til kommentar
Syntes telefonen min er super  :thumbup:

Noen som vet noe om hvor stor plass det er for meldinger? Innboksen blir jo aldri full. Det eneste som er litt plagsomt er at det går så tregt når jeg skal slette meldinger fra innboksen. Det samler seg opp litt for mange der, og da går det tregt.

8391108[/snapback]

 

Det har plass til 1000 meldinger. :)

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Jeg har et problem med telefonen og trenger tips.

 

Har noen av dere fått støv under kameralinsa til telefonen?.

 

Det er utrolig irriterende å ikke ha muligheten til å få pusse dem vekk. Er dette noe som jeg kan bruke garanti på og sende den inn til et verksted?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har fått litt pes med k800i'n etter siste firmware'n, dvs folk får ikke ringt eller sendt mld til meg. Når de ringer til meg så er det som om telefonen er avslått.

Meldinger kommer heller ikke frem. Hvis jeg restarter telefonen så funker det igjen og det raser inn med meldinger..

Den kan funke fint i et døgn og så bugger det.

Sinnsykt irriterende!

 

 

Edit: fant brått ut at venninna mi med w550i har samme problemet etter nyeste softwareoppdatering.

Endret av imback
Lenke til kommentar
Jeg har fått litt pes med k800i'n etter siste firmware'n, dvs folk får ikke ringt eller sendt mld til meg. Når de ringer til meg så er det som om telefonen er avslått.

Meldinger kommer heller ikke frem. Hvis jeg restarter telefonen så funker det igjen og det raser inn med meldinger..

Den kan funke fint i et døgn og så bugger det.

Sinnsykt irriterende!

 

 

Edit: fant brått ut at venninna mi med w550i har samme problemet etter nyeste softwareoppdatering.

8621901[/snapback]

 

Samme problemet har jeg med R1JC002. Hva er den nyeste oppdateringen på SEUS? Får ikke til den oppdateringsgreia over nett. På nedlastningssiden http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ems=18&esi=true er det ingen nedlastning, bare en stripe, noen som vet hva som er feil?

 

Blir buggen fikset om man laster ned ny programvare fra SEUS?

 

Er det R1KG001 eller R1JC002 som er den nyeste oppdateringen?

Endret av knippsen
Lenke til kommentar

Jeg har sett gjennom noen sider her uten hell, så jeg håper kanskje noen med samme problem kan svare.

 

Høyttaleren min har plutselig stoppet å funke, jeg kan bare høre på musikk med headsett, noe som er litt kronglete innimellom. Hvis jeg har headsettet ute, og trykker på den knappen på venstre side (play funksjon) så spør den om jeg vil fortsette avspilling via høyttaler, men ingen lyd kommer. Sånn kan jeg holde på i den evige. :(

 

Jeg har den nyeste SWen, og problemet må skjedd for litt siden, ettersom jeg ikke har hatt den veldig lenge. Håper på svar. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...