Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:) Heisan alle K800i brukere.

Den siste tiden har jeg forsøkt å orientere meg i denne jungelen av tråder og meninger, klager og litt forb... fra noen. Og jeg skal være den første til å innrømme at svært mye av det som diskuteres går meg hus forbi. Men man lærer jo etterhvert håper jeg.

Etter å ha vært knallsikker på at min neste mob skulle være N7390, begynner jeg å tvile. Prøvde nemlig en slik en i butikken, og du verden så tregt kamera fungerte. Da forsvant den forhåpningen. Så, kamera på K800i? Hvordan er erfaringene. For alt det andre er for meg ikke så viktig. Er igrunnen ute etter en mob som virker med det samme den pakkes ut. Og som gjerne har siste firmware innstallert. Som fungerer uke etter uke etter uke. For mye forlangt? Er K800i mobilen jeg leter etter tro? :w00t:

Lenke til kommentar

Den nyeste oppdateringen (R1JC002 tror jeg) kan nå lastes ned via FOTA (Oppdateringstjenesten i K800 via GPRS/3G).

 

Fikk beskjed om at jeg må lade telefonen først, så skal jeg oppdatere etterpå.

 

Den vil sikkert snart bli tilgjengelig via SEUS også, slik at du kan oppdatere via. pcen.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar
Har prøvd og oppdatere telefoen min nå via wap men den søker etter oppdatering og finner en ny versjon og eg trykker last ned men da kommer de opp: kan ikke laste ned opdateringen!

hva skal eg jøre?

7993020[/snapback]

 

Merkelig. Regner med du har prøvd å slått mobilen av og på, og prøvd på nytt?

 

Om det ikke går får du vente til oppdateringa blir klar via. SEUS.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan komme til original filene på K800i via PC?

 

Jeg har tilgang til både telefonminne, og minnekortet. Men, jeg ser kun de filene jeg har lagt til på telefonminne via pcen (enten via PC suite, floats osv). På telefonen ser jeg selvsagt alle. Så for å kopiere ut original innhold, må jeg sende en og en fil via bluetooth. Ikke kan du kopiere noe av det over til minnkortet fra telefonminne via telefonen, fordi en får beskjed om at de er beskyttet.

 

Så noen som vet hvordan man enkelt kan endre disse filene fra å være skjult (original innholdet)? Funker å kopiere ut via bluetooth ved å velge send på filene, men det er litt tungvint om en skal ha ut flere.

Endret av sesteen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...