Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei

oppgraderte nettopp mobilen min. det jeg merket nå er ingeng av programmene jeg hadde installert før funker lenger.......

er en sånn fin rød strek over alle programmer som er installert på minnekortet    :hmm:

så da må jeg installere de på nytt...men har jo ikke alle installasjonsfilene til alle programmene... detter er litt irriterende kan man si da....

7836759[/snapback]

 

Etter at jeg oppgraderte programvaren, så "døde" telefonen så jeg ikke fikk slått den på engang. Helt svart, ingen reaksjon annet enn fem blink i IR-porten hver gang jeg trykket på på-knappen.

 

Fikk ny av serviceverkstedet, var visst ikke noe de kunne gjøre med den. Og dette skal visst være et kjent problem ved programvareoppdatering på k800i, blant mange andre... AAAARGH :mad:

Lenke til kommentar
Hos meg kommer mobilen opp som en ekstern disk, så jeg bare overfører akkurat som jeg ville gjort vanlig i Windowns

7842755[/snapback]

HAr den nye oppdateringen kommet ?

7842767[/snapback]

 

Den siste oppdateringen som er sluppet er R1JC002. Den kom ut den 29 januar på Wotanserver. Aner ikke hvordan man bruker dette, har aldri testa oppdatering fra dette programmet selv. Koster 7 euro for å ha en konto der.

 

Den vil nok bli sluppet ganske snart via SEUS (Sony Ericssons oppdateringsprogramvare, som du finner på sonyericsson.com). Da vil du kunne oppdatere telefonen din gratis.

 

Oppdateringene på den nye firmwaren skal være en ny Javaversjon og at videoforhåndsvisning ikke skal krasje på mobilen. (Har aldri hatt den feilen).

Med andre ord, ikke noen store endringer på denne oppdateringen.

 

Den vil forhåpentligvis også havne på FOTA etterhvert.

 

Den "siste" som er tilgjengelig via SEUS/FOTA er R1GB001, som har vært tilgjengelig en stund.

 

Kilde: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=124349

Endret av Glenn
Lenke til kommentar
Fikk min K800i i går, virker som en god mobil men hva er de to knappene på toppen til? :blush:

7844435[/snapback]

 

Det er for å vise de siste bildene du har tatt. Du viser alle bildene ved å trykke på høyre knapp.

 

Det siste bildet du har tatt vises om du trykker på venstre knapp.

Lenke til kommentar

Det stemte ja, takker.

 

første gang jeg testa de var før jeg hadde tatt noen bilder så ble ikke så mye av det, virka som de var der kun for irritasjon :p

 

+ enda et spørsmål;

er det mulig og koble seg til internet via bluetooth>pc?

de Telenor-folka har tydligvis ikke planer om og aktivere sim-kortet mitt før 7/2 så mobilen er ikke så brukans.

skulle gjerne hatt et spill som heter Towerbloxx på den :hmm:

Lenke til kommentar
Hei

Kan dere K800i brukere bekrefte at programmet TrackID ikke finnes på telefonen? Jeg finner en nettside som sier den har det, mens min telfon har det det ikke(så langt jeg kan se). Vet dere om man kan laste ned dette programmet?

 

Takker for svar

7847448[/snapback]

Jeg har det ikke :)

Lenke til kommentar
Fikk min K800i i går, virker som en god mobil men hva er de to knappene på toppen til? :blush:

7844435[/snapback]

Den venstre er for: Hvis du er i kameramodus kan du velge mellom : Normal, Bestpic,Panorama og forskjellige rammer. Bestpic er at du tar 9 bilder på engang. Veldig genialt.

 

Den høyre i kameramodus er : Forskjellig scener som sport, overskyet o.s.v

 

 

 

 

-Espen

Lenke til kommentar
Kom på et nytt spørsmål; hvordan skrur jeg på lyset om det er mulighet for det?

En jeg kjenner med K700i (er det vel) har en 'lys'-snarvei på snarveier-menyen.

7860482[/snapback]

 

Hvilket lys tenker du på? Blitsen? Det er ikke noen lysfunksjon på K800.

Det eneste du kan gjøre er å laste ned et program som bruker blitsen som lys. (Husker ikke navnet på programmet).

Lenke til kommentar
Finnes det en .pdf leser til K800i?

7840299[/snapback]

 

Ja, det lurer jeg også på? :hmm:

7861358[/snapback]

 

Hvis man må lese pdfer så har du alltids gmail-programmet. Det viser kun tekst, men også fra word-dokumenter.

 

Espeneppi: Du veit at du kan trykke bokstaver i telefonboka for å søke? Også fra standby ved å holde inne første bokstaven. Just in case :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...