Raste Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Faen, for ikke installert SEUS.. Kommer denne feilmeldingen :Incompatible Macromedia version. required verision available from www.macromedia.com. Application will terminate. Veit noen hva i huleste hva det betyr? Vil noen og hjelpe meg, vill ha vært konge Ingen som veit+?Pliiz svaar a? 7657807[/snapback] Du må laste ned nyeste versjon av Flashplayer. Du finner den på www.adobe.com. 7661103[/snapback] Hae gjort det, men funker ikke fordet. Er det noooen som veeet? pliiz Endret 7. januar 2007 av Raste Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg kjøpte min tlf på mandag. Men jeg hvet ikke hvordan jeg åpner M2 inngangen. Skal den bare trekke der det er ett lite mellomrom? har prøvd det men det ser ut som den skal knekke. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Den brekker ikke. Den er temmelig myk så det går bra Lenke til kommentar
myers Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Pixmania.no virker som en norsk butikk, men sender varer fra frankriket, så alt man handler over tollgrensa (200,-) kommer det toll på i tillegg så er ikke sikkert det er den rimeligste plassen å handle. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg kjøpte min tlf på mandag. Men jeg hvet ikke hvordan jeg åpner M2 inngangen. Skal den bare trekke der det er ett lite mellomrom? har prøvd det men det ser ut som den skal knekke. 7694203[/snapback] det er bare å ta i med forsiktighet! trodde den ville knekke eg å førstegang! Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ja. Jeg har fått den opp nå Jeg har tenkt meg å kjøpe et 2 GB minne brikke på den. Er det noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar
buundi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=607298&st=0 Lenke til kommentar
kidden Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har litt forskjellige problemer med telefonen for tiden. Har nyeste firmware (oppdaterte i går). - Noen ganger skrur mobilen seg bare av og på igjen, men jeg slipper å taste inn pinkode. - Noen ganger når jeg driver med et eller annet på mobilen kommer plutselig skjermspareren på. - Når jeg blar i bildene liggende, så hopper den noen ganger over et bilde sånn at jeg ser det bildet den hopper over i et halv sek, uten at jeg har trykket joysticken mer enn en gang til siden. - Har flere ganger opplevd at alarmen ikke ringer, og jeg har kommet for sent til skolen. Sinnsykt irriterende. Er 100% sikker på at jeg skrur på alarmen, for det har jeg begynt å dobbeltsjekke, og jeg har også på lyd osv. Det skjer omtrent 50% av gangene. Er ikke så sannsynlig at det er jeg som skrur av alarmen i søvne heller, for mobilen ligger i andre enden av rommet. Noen som vet hvordan jeg kan fikse disse feilene? Og er det andre her med samme problemer? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kan man egentlig se på mobiltv på denne telefonen, eller gjelder det kun Symbiantelefoner? Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 - Noen ganger når jeg driver med et eller annet på mobilen kommer plutselig skjermspareren på.Noen som vet hvordan jeg kan fikse disse feilene? Og er det andre her med samme problemer? 7743762[/snapback] Samma her. Har ikke opplevd de andre feilene though. En annen ting jeg sliter med er at kameraet er blitt ganske ubrukelig, blitsen går det ikke an å slå på og det virker som visse effekter er på, uten at jeg har mulighet til å skru dem av. Dette resulterer i at bildet henger igjen hele tiden :S Skal oppgradere igjen og se om problemene forsvinner. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 - Noen ganger når jeg driver med et eller annet på mobilen kommer plutselig skjermspareren på.Noen som vet hvordan jeg kan fikse disse feilene? Og er det andre her med samme problemer? 7743762[/snapback] Samma her. Har ikke opplevd de andre feilene though. En annen ting jeg sliter med er at kameraet er blitt ganske ubrukelig, blitsen går det ikke an å slå på og det virker som visse effekter er på, uten at jeg har mulighet til å skru dem av. Dette resulterer i at bildet henger igjen hele tiden :S Skal oppgradere igjen og se om problemene forsvinner. 7751387[/snapback] Dette sliter jeg også med. Sykt irriterende Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Herregud. Ser ut som min k800i har tatt kvelden :S Jeg tok ut batteriet og satte det inn igjen, nå vil den ikke starte enagng. Går ikke an å slå den på. Noen som har vært borti noe liknende? Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Prøvd å lade den? 7755706[/snapback] Var fulltlada. Er jo ikke dum heller^^ Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Funker søren meg ikke lenger. Har prøvd "alt" nå, den nekter bare å starte. Utrolig rart dette her, alt jeg gjorde var å ta ut batteriet og sim kortet og sette det inn igjen. Begynnte ikke engang å oppgradere. Er glad at jeg kjøpte den hos telebutikken på oslo s, blir mindre stress med å levere den inn. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er det noen som vet om det finnes og isåfall hvor jeg kan få tak i et program til mobilen så jeg kan bruke den som fjernkontrol til tven? Lenke til kommentar
Storet Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ser ikke ut som om dette fungerer nei http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=134665 -------------------------------------------------------------------------------- AFAIK, no, it's not posible. Apart from the fact that SE Infra red is short distance (about 20cm), not really usefull as remote control. Er det noen som vet om det finnes og isåfall hvor jeg kan få tak i et program til mobilen så jeg kan bruke den som fjernkontrol til tven? 7771765[/snapback] Lenke til kommentar
W-Solbakken Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hei oppgraderte nettopp mobilen min. det jeg merket nå er ingeng av programmene jeg hadde installert før funker lenger....... er en sånn fin rød strek over alle programmer som er installert på minnekortet så da må jeg installere de på nytt...men har jo ikke alle installasjonsfilene til alle programmene... detter er litt irriterende kan man si da.... Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen som har peiling på hvordan jeg kan få telefonen til å spille av musikkfiler i riktig rekkefølge? Noen album blir spilt riktig, mens andre ligger hulter til bulter. Finner ingen logikk i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå