Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Er det flere som sliter med tidvis skurring i samtaler når man er tilkoplet 3G-nettet?

Skjer plutselig, gjerne i begynnelsen av en samtale, så forsvinner det.

 

Når telefonen ikke er i 3G-nett, så skjer det ikke.

 

Noen andre som har merket noe til dette?

Hva kan årsaken være?

7306893[/snapback]

Ja, sliter no veldig med det, når jeg hadde 3g nettet av. Så gikk det problemfritt, men når jeg skulle ta det på, vr det skurring som irriterte meg no voldsomt.

Vis jeg må ha skurring i samtalene når det er 3g nettet på, så tar jeg det av azz. :hrm:

7308728[/snapback]

Godt å høre at det er flere som sliter.

Bruker du NetCom eller Telenor-nettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andre som opplever problemer med alarmen? Av og til så nekter den å skru seg av når den ringer, uansett hva jeg trykker, det ender opp med at jeg må nappe ut batteriet for at den skal holde tyst. Ekstra irriterende at jeg ikke finner ut hvordan man stiller volumet for alarm så den spiller musikk for full guffe når jeg våkner :(

Lenke til kommentar
Andre som opplever problemer med alarmen? Av og til så nekter den å skru seg av når den ringer, uansett hva jeg trykker, det ender opp med at jeg må nappe ut batteriet for at den skal holde tyst. Ekstra irriterende at jeg ikke finner ut hvordan man stiller volumet for alarm så den spiller musikk for full guffe når jeg våkner :(

7311404[/snapback]

 

Hvis jeg ikke tar feil så fungerer alarmen slik at den starter lavt og så går volumet opp.. Tror det ikke er noen måte å justere dette på..

 

Men jeg har funnet en løsning på det; jeg har klippet ut en fin sekvens fra en rolig låt slik at volumet ikke blir for høyt, selv om lyden er høy. Hvis du skjønner hva jeg mener.. :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar feil så fungerer alarmen slik at den starter lavt og så går volumet opp.. Tror det ikke er noen måte å justere dette på..
Du har helt rett.

 

Selv liker jeg at alarmen startet rolig før den etterhvert øker lyden. Våkner som regel lenge før det første minuttet er over. De få gangene det ikke skjer våkner jeg garantert ni minutter senere. :)

Lenke til kommentar
Er det flere som sliter med tidvis skurring i samtaler når man er tilkoplet 3G-nettet?

Skjer plutselig, gjerne i begynnelsen av en samtale, så forsvinner det.

 

Når telefonen ikke er i 3G-nett, så skjer det ikke.

 

Noen andre som har merket noe til dette?

Hva kan årsaken være?

7306893[/snapback]

Ja, sliter no veldig med det, når jeg hadde 3g nettet av. Så gikk det problemfritt, men når jeg skulle ta det på, vr det skurring som irriterte meg no voldsomt.

Vis jeg må ha skurring i samtalene når det er 3g nettet på, så tar jeg det av azz. :hrm:

7308728[/snapback]

Godt å høre at det er flere som sliter.

Bruker du NetCom eller Telenor-nettet?

7310357[/snapback]

Bruker Telenor nettet, du a?

Lenke til kommentar

hei!

jeg har søkt etter svaret andre steder, men har ikke funnet noe. hvis mod eller noen kan guide meg gjennom mitt problem blir jeg glad...

 

vel, jeg har en k800i med firmware r1cb001, og for ikke lenge siden sa min telefon ifra at det var kommet en ny oppdatering som jeg kunne laste ned (rundt 3mb i størrelse direkte til telefonen).

så jeg prøvde på det, men fikk beskjed om at den ikke kunne lastes ned på telefonen. det var no´ sheit.

 

så et nytt problem; jeg bruker Mac, ikke PC, og da kan jeg ikke bruke PC-suite...

 

hvordan skal jeg da oppdatere telefonen?

 

går det an å laste ned den siste firmwaren til desktop på Mac´en og deretter bare kopiere den over telefonen via usb-kabelen?

 

håper noen som har Mac og k800i kan hjelpe og svare på dette... :cry:

Lenke til kommentar
Flere enn meg som har problemer med å velge mellom sort og silver? Jeg hadde den sorte, men ble stjålet, så får nå ny..

 

Noen som har sett silver "live" og kan skrive om inntrykket?

7324919[/snapback]

Uten at jeg har sett silver, så er det jo alltids kult med en farge få andre har! Minuset er jo at den kanskje er dyrere, men det får du vurdere. Hadde gått for silver!

Lenke til kommentar
Så leverandøren min hadde fått inn både silver og brun, lik pris. :)

7326351[/snapback]

Hvorfor ikke gå for hvit? Hvis du har svart, kan du bestille fra ebay.com. Jeg søkte på "k800i silver cover". Jeg skulle ha silver først, men det ble stygt. Så jeg bestilte et hvitt deksel. Endelig slepper mobilen å være kjedelig. ebay er tingen :thumbup:

Lenke til kommentar

ja nå skjedde det! mobilen ble ødelagt!

det er noe gale med skjermen på den.

det er ikke en enseste ripe i selve skjermen men lcd platen som ligger under er sprekker i.

og dette har skjedd over natten så eg kjønner ikke en dritt.

har ikke forsikring på den heller men, de burde jo vere en garanti sak.

 

noen som har opplevd lignede? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor mange SMS ca. kan k800i lagre i telefonen. Tenker da tekstmeldinger ikke multimediameldinger. på k750i så får en alltid beskjed meldingsminne er fullt, og da er det bare ett par hundre sms i inboksen.

7347282[/snapback]

 

Vet ikke hvor mange. Har over 400 i min innboks nå...

7347368[/snapback]

 

ok hvis du har 400 i innboks til nå uten å få melding om minnet er fullt, regner jeg med den kan lagre mer sms enn hva tidligere k'modeller kan.

 

noen andre som har kunne hatt flere meldinger i mobilen?

Lenke til kommentar
Hvor mange SMS ca. kan k800i lagre i telefonen. Tenker da tekstmeldinger ikke multimediameldinger. på k750i så får en alltid beskjed meldingsminne er fullt, og da er det bare ett par hundre sms i inboksen.

7347282[/snapback]

 

Vet ikke hvor mange. Har over 400 i min innboks nå...

7347368[/snapback]

 

ok hvis du har 400 i innboks til nå uten å få melding om minnet er fullt, regner jeg med den kan lagre mer sms enn hva tidligere k'modeller kan.

 

noen andre som har kunne hatt flere meldinger i mobilen?

7347383[/snapback]

 

Det er plass til cirka 1000 meldinger i innboksen, holder i massevis :)

Lenke til kommentar
Hvor mange SMS ca. kan k800i lagre i telefonen. Tenker da tekstmeldinger ikke multimediameldinger. på k750i så får en alltid beskjed meldingsminne er fullt, og da er det bare ett par hundre sms i inboksen.

7347282[/snapback]

 

Vet ikke hvor mange. Har over 400 i min innboks nå...

7347368[/snapback]

 

ok hvis du har 400 i innboks til nå uten å få melding om minnet er fullt, regner jeg med den kan lagre mer sms enn hva tidligere k'modeller kan.

 

noen andre som har kunne hatt flere meldinger i mobilen?

7347383[/snapback]

 

Det er plass til cirka 1000 meldinger i innboksen, holder i massevis :)

7348517[/snapback]

 

takk for svar :) Det var bra det kan holde såpass hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...