Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en eller annen måte å gjøre høyttalerne til K800i?

K800en min har ca. like bra lyd som K700i og dårligere enn kameraten min sin K750i. Lyden på min er veldig lav i forhold til W800i, men på amobil.no sin test av K800i står det at den har like bra lyd som W800i.

Håper på rask svar!

Lenke til kommentar
Noen som vet om en eller annen måte å gjøre høyttalerne til K800i?

K800en min har ca. like bra lyd som K700i og dårligere enn kameraten min sin K750i. Lyden på min er veldig lav i forhold til W800i, men på amobil.no sin test av K800i står det at den har like bra lyd som W800i.

Håper på rask svar!

7173987[/snapback]

 

 

hvist du oppdaterer til siste versonen as softwaren skal det være bedre lyd i høytaleren (dvs høyere ivertfall )

Lenke til kommentar
Noen som vet om en eller annen måte å gjøre høyttalerne til K800i?

K800en min har ca. like bra lyd som K700i og dårligere enn kameraten min sin K750i. Lyden på min er veldig lav i forhold til W800i, men på amobil.no sin test av K800i står det at den har like bra lyd som W800i.

Håper på rask svar!

7173987[/snapback]

 

 

hvist du oppdaterer til siste versonen as softwaren skal det være bedre lyd i høytaleren (dvs høyere ivertfall )

7174693[/snapback]

Men hva er egentlig siste software?

Lenke til kommentar
Er det flere som sliter med tidvis skurring i samtaler når man er tilkoplet 3G-nettet?

Skjer plutselig, gjerne i begynnelsen av en samtale, så forsvinner det.

 

Når telefonen ikke er i 3G-nett, så skjer det ikke.

 

Noen andre som har merket noe til dette?

Hva kan årsaken være?

7306893[/snapback]

Ja, sliter no veldig med det, når jeg hadde 3g nettet av. Så gikk det problemfritt, men når jeg skulle ta det på, vr det skurring som irriterte meg no voldsomt.

Vis jeg må ha skurring i samtalene når det er 3g nettet på, så tar jeg det av azz. :hrm:

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...