Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg kan hjelpe deg.

Bare følg forklaringen på siden.

Rart det ikke virker på mobilen din.

 

Blir skjermen bare svart (mørk) også kommer det ikke noe rødt lys?

7111427[/snapback]

den blir hvit...

(highlight Torch in Applications > press More > select Permissions > select Multimedia > select No) <--- det er gjort....

Lenke til kommentar
Den enkelste løsningen på det er ein FM sender. Mye greiere enn ein kabel.

7116382[/snapback]

Ikke bruk FM sender,lyden overført fra en tlf til bilstereo blir så som så,men å gjøre dette via FM sender gjør det enda værre! Husk at ingenting av trådløst utstyr som er på markedet kan erstatte ledninger!
Lenke til kommentar

Hei!

Er plaget med stor treghet når jeg blar i menyer filer og ellers på telefonen.

Det er stort sett bare når jeg blar nedover med navigasjonstasten, må ofte trykke 5-10 ganger ned hvis jeg skal bla i meldinger osv. Dette er veldig variabelt, noen ganger funker det helt fint. Har ikke hørt om noen andre som har dette problemet :thumbdown: Må bare presisere at jeg hadde dette problemet også før jeg oppgraderte til nyeste firmware :roll: Dette er JÆVLI irriterende til tider og håper det finnes en løsning på dette da jeg har lite lyst til å sende telefonen inn til reperasjon, ble rimelig "fed-up" av det da jeg hadde Nokia 6280 :cry:

Btw, så har jeg også testet at det ikke er noe feil med selve navigasjonstasten via tjenestetesteren :ph34r:

Lenke til kommentar
Hei!

Er plaget med stor treghet når jeg blar i menyer filer og ellers på telefonen.

Det er stort sett bare når jeg blar nedover med navigasjonstasten, må ofte trykke 5-10 ganger ned hvis jeg skal bla i meldinger osv. Dette er veldig variabelt, noen ganger funker det helt fint. Har ikke hørt om noen andre som har dette problemet :thumbdown:  Må bare presisere at jeg hadde dette problemet også før jeg oppgraderte til nyeste firmware :roll:  Dette er JÆVLI irriterende til tider og håper det finnes en løsning på dette da jeg har lite lyst til å sende telefonen inn til reperasjon, ble rimelig "fed-up" av det da jeg hadde Nokia 6280 :cry:

Btw, så har jeg også testet at det ikke er noe feil med selve navigasjonstasten via tjenestetesteren :ph34r:

7138200[/snapback]

 

Hvis du har lagt inn bagrunnsbilder med høy oppløsning, så kan dette gjøre telefonen treg. Hvis så, kan du sette inn ett originalt tema og fjerne bakgrunnsbilde. Hjelper dette så har du funnet feilen. Har opplevd dette gjentatte ganger på en god del nokia telefoner, men da har det bare vært når du går ut av menyen.

Endret av gs-sogge
Lenke til kommentar
:blush: He i forumet. jeg er en innehver av k 800i, tenkte jeg skulle laste inn musikk via usb kabel. jeg har installert cd . får melding om at ingen enheter er funnet når jeg kobler tlf til usb kabel og søker etter enhet, hvis den får kontakt får jeg opp bilde at tlf er i telefonmodus. kan noen hjelpe en stakkars inkompetent bruker, skulle gjerne brukt den som mp3 spiller.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...