Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Hvor lenge det vil ta før k800i går ned til denne prisen og om det er verdt å vente så lenge, eller om jeg heller burde kjøpe en annen mobil, som nokia 6280 (hører den har mange feil)

7054471[/snapback]

Kjøpte K800i i dag på Elkjøp til 2600kr, men den er låst til telenor. Hvis du gjør det samme og låser telefonen til operatøren din så vil du havne på samme pris som meg +- 2-300 kroner. Jobber i posten så jeg får 10% rabatt på elkjøp :)

Lenke til kommentar

fine tråd , svarte på mange spm eg hadde :D

 

må bare ha den i mine inlegg hvist det kommer mere jeg trenger og vite ;)

 

 

EDIT:

 

vell da har jeg funnet litt ting jeg sliter med på telefonene , jeg får ikke til og overføre filer mellom datan og telefinen .

 

jeg har intalert alle driverne og pogrammene på cd'en , opdatert telefonen til siste software som var tiljengelig på http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...=21839&esi=true

 

telefonen kobler seg opp med datan , men når jeg begyner og over føre filer til eller fra telefonen for jeg bare opp , tilkobling brutt eller tilkobling mislykket , jeg har og prøvd og synkronisere telefone med datan , for og få over telefonboken , dette stopper og etter at noe er overført .

 

 

og en annen ting , er det noe program som lar meg redigere telefonboken når jeg har overført den på datan ?? så jeg kan overføre den på telefone etterpå slik jeg vil hadet , det er så mye kjappere og redigere sånne tinge på datan enn på telefonene .

 

 

takker for alle svar som måtte komme ;)

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
fine tråd , svarte på mange spm eg hadde :D

 

og en annen ting , er det noe program som lar meg redigere telefonboken når jeg har overført den på datan ??  så jeg kan overføre den på telefone etterpå slik jeg vil hadet , det er så mye kjappere og redigere sånne tinge på datan enn på telefonene .

 

 

takker for alle svar som måtte komme ;)

7063939[/snapback]

 

MyPhoneExplorer hjelper deg med alt dette! :thumbup:

myphoneexplorer

Lenke til kommentar
fine tråd , svarte på mange spm eg hadde :D

 

og en annen ting , er det noe program som lar meg redigere telefonboken når jeg har overført den på datan ??  så jeg kan overføre den på telefone etterpå slik jeg vil hadet , det er så mye kjappere og redigere sånne tinge på datan enn på telefonene .

 

 

takker for alle svar som måtte komme ;)

7063939[/snapback]

 

MyPhoneExplorer hjelper deg med alt dette! :thumbup:

myphoneexplorer

7066589[/snapback]

Når jeg skal koble til MyPhoneExplorer, hva må jeg gjøre?... kommer meg ikke inn på telefonen gjennom den :no:

 

"ingen enheter funnet!"

"tips

• Ta batteriet ut av din telefon i 2 minutter

• Start telefonen på nytt

• Hvis du bruker Blåtann: Vær sikker på at Blåtann er aktivisert på din mobil og at tjenesten "Serial Port" er aktivisert i ditt Blåtann-program"

 

 

EDIT: Fixa det.. telefonen måtte være i telefonmodus :hmm:

Endret av zyclonx
Lenke til kommentar
fine tråd , svarte på mange spm eg hadde :D

 

og en annen ting , er det noe program som lar meg redigere telefonboken når jeg har overført den på datan ??  så jeg kan overføre den på telefone etterpå slik jeg vil hadet , det er så mye kjappere og redigere sånne tinge på datan enn på telefonene .

 

 

takker for alle svar som måtte komme ;)

7063939[/snapback]

 

MyPhoneExplorer hjelper deg med alt dette! :thumbup:

myphoneexplorer

7066589[/snapback]

 

 

takker det programmet var genialt , det gjorde at som jeg trenget og filoverføringen virket med det :D

 

var mye bedre en det orginale programmet til se ;)

Lenke til kommentar

De offisielle tulleprogrammene som følger med mobilen skapte bare trøbbel for meg. Feilmeldinger og enormt ustabil overføring. Det var vanskelig å kunne overføre fire bilder uten at mobilen "datt ut". Men etter at jeg begynte å bruke Myphoneexplorer (linket til et eller annet sted i denne tråden) fungerer det ypperlig. Fantastisk bra program, ikke bare til å overføre filer, men til mange flere funksjoner. :)

Lenke til kommentar

STARTER IKKE!

 

Noen som har hatt problemet før? Tlf viste "innaktivt SIM-kort", slo så¨av tlf og tok ut batteriet, tok ut kortet og satte alt sammen igjen. Den vil ikke starte, heller ikke lade eller bli koblet til pc med USB. Noen som har vært bort i dette før??

Lenke til kommentar

Har et problem på min K800i.

 

Er en kontakt som telefonen nekter å godta. Kjæresten mitt navn kommer aldri opp på anropslisten eller mld.. kommer bare opp nr hennes.. bildet av henne kommer ikke opp heller..

 

har sjekket om hun er lagret på forskjellige navn.. det er hun ikke..

Har prøvd å skifte navn på henne.. kommer bare opp nr likevell..

Har prøvd å fjerne bildet fra kontakten.. kommer bare opp nr..

 

Har prøvd å skifte ut hvilket som helst vilkårlig tall i nr hennes.. da funker alt med navn og bilde og alt... untatt hvis jeg skifter ut det første tallet.. da vedvarer problemet

Er da tydeligvis noe med de siste 7 tallene i nr..

 

 

kjøpte en K800i til henne... den har samme problemet... tydeligvis noe med nr hennes som tlf nekter å godta i kontaktlisten..

 

 

er det noen som har opplevd liknende eller vet hvordan man kan fikse dette..

 

er jo bare så mildt sagt irriterende og teit....

Lenke til kommentar

Når jeg bruker Sony Ericsson PC Suite og skal overføre saker og ting og er ferdig med overføringen, lukker jeg programmet og velger avslutt, så det ikke vises nedi høyre hjørne mer. Men framdeles står det på telefondisplayet at jeg ikke må fjerne usb-kabelen før jeg har avsluttet programmet..

Skal det ikke komme opp en annen beskjed her, om at jeg kan fjerne usb-kabelen når jeg har lukket programmet?

Eller er det slik det skal være? Jeg har ihvertfall dradd kabelen ut når jeg har lukket alle programmene, men det kom jo ikke opp noen beskjed om at jeg kunne gjøre det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...