Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

endelig fikk jeg tak i M2  kort på 1GB, men telefonen viser bare 911 mb plass....hvordan kan dette ha seg?

7041023[/snapback]

Sånn er det bare... Man blir alltid snytt for noen % når det gjelder slikt. F.eks, på en 200g harddisk, er det aldri akkurat 200gig! men 187 eller noe... Sånn er det på minnekort også... Du må desverre leve med at du har blitt snytt for noen megabytes.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir bildene svarte når du tar de ute i mørket ?:OOOO

Det blir det på min :S

7050667[/snapback]

jo blitz på... testet å ta av og røde øyner osv.. :S funka ikke

7050716[/snapback]

Husk at blitsens rekkevidde ikke er allverden. Den er jo bare en vanlig blits, som et vanlig kamera har, ergo ikke den beste rekkevidden... ;) Prøv å ta et bilde på badet uten lys på f.eks...

Lenke til kommentar
blir bildene svarte når du tar de ute i mørket ?:OOOO

Det blir det på min :S

7050667[/snapback]

jo blitz på... testet å ta av og røde øyner osv.. :S funka ikke

7050716[/snapback]

Men jeg var på fotballbanen... så tok jeg bilde der.. men det er jo lys på banen da... ble helt svart :no:

Lenke til kommentar
Noen som har merket at når headsettet er tilkoplet, så kan telefonen plutselig svare automatisk? Har sjekket at den ikke skal gjøre dette i menyen, men den gjør det av og til likevel. Av og til vil den heller ikke ringe ut med headsettet tilkoplet. Merkelig!

7014104[/snapback]

 

Dette skjer hos meg også, men skal være fikset i den nye firmwaren.

 

" - Phone automatically answers with PHF (Portable Hands Free) "

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en stolt eier av SE t630 :) Er veldig fornøyd med denne tlfèn, men har lyst på en ny og oppdatert mobil nå. Men jeg har ikke lyst å bruke mer enn 2500kr, og har til dette to spm.

 

1. Hvor lenge det vil ta før k800i går ned til denne prisen og om det er verdt å vente så lenge, eller om jeg heller burde kjøpe en annen mobil, som nokia 6280 (hører den har mange feil)

 

2. Jeg har en creative mini zen med forsikring. Denne er helt ødelagt og jeg lurte på om jeg istede for å bytte den inn i ny mp3-spiller kunne bytte den inn i enn mobil (og kanskje legge til noen kr) Jeg vil heller ha en ny mobil med en brukbar mp3-spiller enn bare en mp3 spiller, noen som har peiling på dette? takker for alle svar. :!:

Lenke til kommentar
Noen som har merket at når headsettet er tilkoplet, så kan telefonen plutselig svare automatisk? Har sjekket at den ikke skal gjøre dette i menyen, men den gjør det av og til likevel. Av og til vil den heller ikke ringe ut med headsettet tilkoplet. Merkelig!

7014104[/snapback]

 

Jepp, jeg har hatt nøyaktig det samme problemet. På to stk K800.

Den ene er nå oppdatert fra service-verksted, og den andre via SEUS.

Eneste forskjell jeg kan se, er at SEUS-oppdateringen gir ingen forandring i EROM, mens etter service-verkstedets oppdatering er den forandret fra R3A011 til R3A016.

Jeg vet egentlig ikke hva EROM er, men siden ROM normalt er Read Only Memory, antar jeg dette er en form for BIOS?! :hmm:

 

Så da gjenstår det å teste litt, og se om tidligere problemer har løst seg.

 

(Jeg fikk btw ikke oppgradert via FOTA. Kun SEUS)

 

CK

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en stolt eier av SE t630  :)  Er veldig fornøyd med denne tlfèn, men har lyst på en ny og oppdatert mobil nå. Men jeg har ikke lyst å bruke mer enn 2500kr, og har til dette to spm.

 

1. Hvor lenge det vil ta før k800i går ned til denne prisen og om det er verdt å vente så lenge, eller om jeg heller burde kjøpe en annen mobil, som nokia 6280 (hører den har mange feil)

 

2. Jeg har en creative mini zen med forsikring. Denne er helt ødelagt og jeg lurte på om jeg istede for å bytte den inn i ny mp3-spiller kunne bytte den inn i enn mobil (og kanskje legge til noen kr) Jeg vil heller ha en ny mobil med en brukbar mp3-spiller enn bare en mp3 spiller, noen som har peiling på dette? takker for alle svar.  :!:

7054471[/snapback]

 

Tviler sterkt på at du får byttet spilleren i et annet produkt da dette vil bety tapt salg for opprinnelig produsent og forhandler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...