Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!

Anbefalte innlegg

Ah,endelig,digg med ny software på telefonen.

Har merka meg et par ting.

1. Klokka er ikke over dato o.s.v lengre.

2. Ikke noe mere irriterende bakrunds susing når man hører på radio, virker og som radio'en funker bedre, får stereo lyd stort sett hele tiden nå. En minus ting nå, hører man på radio og skjermen blir sort,så virker ikke joysticken, man må trykke på en av de andre tastene for å å få brukt den.

3. Bilder tatt med kameraet blir lagret fortere.

4. som en nevte over, når man zoomer,så får man en linje istede for tall. Virker og som lystyrken går opp til 100% når man skal ta bilder, og tilbake til det man har satt den til i normal modus.

5. Mye høyere lyd i både radio og mp3 spiller en før :D

6. Snarveien man lager til høyre med joysticken blir ikke deaktivert hver gang man setter telefonen i filoverførings modus.

Har og hørt at batterikapasiteten skal være bedre nå,noe jeg håper litt på :D

MMS delen er og mye bedre,en del gjort om.

Må ihvertfall si meg strålende fornøyd :D

Ps: en ting jeg ikke fatter.. hvorfor kan man ikke bruke equalizer'en når man hører på radio'en, er egentlig ingen grunn til at det ikke skulle gå.

Endret av miracl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah,endelig,digg med ny software på telefonen.

Har merka meg et par ting.

1. Klokka er ikke over dato o.s.v lengre.

2. Ikke noe mere irriterende bakrunds susing når man hører på radio, virker og som radio'en funker bedre, får stereo lyd stort sett hele tiden nå. En minus ting nå, hører man på radio og skjermen blir sort,så virker ikke joysticken, man må trykke på en av de andre tastene for å å få brukt den.

3. Bilder tatt med kameraet blir lagret fortere.

4. som en nevte over, når man zoomer,så får man en linje istede for tall. Virker og som lystyrken går opp til 100% når man skal ta bilder, og tilbake til det man har satt den til i normal modus.

5. Mye høyere lyd i både radio og mp3 spiller en før :D

6. Snarveien man lager til høyre med joysticken blir ikke deaktivert hver gang man setter telefonen i filoverførings modus.

Har og hørt at batterikapasiteten skal være bedre nå,noe jeg håper litt på :D

MMS delen er og mye bedre,en del gjort om.

Må ihvertfall si meg strålende fornøyd :D

Ps: en ting jeg ikke fatter.. hvorfor kan man ikke bruke equalizer'en når man hører på radio'en, er egentlig ingen grunn til at det ikke skulle gå.

7016118[/snapback]

Gjorde du det via nettet eller via telefonen?

Lenke til kommentar
Hei, jeg skal oppdateren nå, men det kommer

1. SLå av telefonen

2.  ta ut simkortet

osv men etter jeg har blitt ferdig med det, kommer det ikke no mer lizm.. Skal man ikke instalere at man ser det?? Svar vennligst fort

MVH Raste

7017072[/snapback]

Etter at du for beskjed om å koble fra tlf og koble dne til pcen igjen, må du huske å holde inne "C" tasten samtidig som du plugger i USB kabelen til pcen.

Lenke til kommentar

1. SLå av telefonen

2.  ta ut simkortet

osv men etter jeg har blitt ferdig med det, kommer det ikke no mer lizm.. Skal man ikke instalere at man ser det?? Svar vennligst fort

MVH Raste

7017072[/snapback]

Etter at du for beskjed om å koble fra tlf og koble dne til pcen igjen, må du huske å holde inne "C" tasten samtidig som du plugger i USB kabelen til pcen.

7017173[/snapback]

Jeg har gjort det, men etter det , skal det ikke skje no??

Lenke til kommentar

1. SLå av telefonen

2.  ta ut simkortet

MVH Raste

7017072[/snapback]

7017173[/snapback]

Jeg har gjort det, men etter det , skal det ikke skje no??

7017238[/snapback]

Batteriet må være fulladet. Alle drivere til telefonen må være fullstendig installert.

Hvis de ikke er det, vil ikke oppdateringen starte...

Lenke til kommentar
Jeg gjorde som den sa. Så holdt jeg inne c-knappen. men ingenting skjedde!! Hjelp meg :dontgetit:

EDIT: den var full ladet. men hva mener du med drivere?

7017647[/snapback]

USB drivere for tlf.

hvis du aldri før har koblet tlf til pcen før så må det også gjøres.

Ellers kan du prøve å bytte litt på USB porten du kobler til.

Lenke til kommentar

Jeg opplevde akkurat det samme som du opplever nå, gjorde som det stod og ingenting skjedde..

Men så viste det seg at når jeg tok ut kabelen, holdt c-knappen inne og plugget inn kabelen, så ble flere drivere intallert, noe som tydet på at det ikke var helt i orden fra før av...

Så startet jeg Update service en gang til, ventet til den siste skjermen kom med instruksjoner, gjorde som det stod, holdt c-knappen inne ganske lenge, så kom plutselig det jeg hadde ventet på og telefonen ble oppdatert!

Lenke til kommentar
Jeg opplevde akkurat det samme som du opplever nå, gjorde som det stod og ingenting skjedde..

Men så viste det seg at når jeg tok ut kabelen, holdt c-knappen inne og plugget inn kabelen, så ble flere drivere intallert, noe som tydet på at det ikke var helt i orden fra før av...

Så startet jeg Update service en gang til, ventet til den siste skjermen kom med instruksjoner, gjorde som det stod, holdt c-knappen inne ganske lenge, så kom plutselig det jeg hadde ventet på og telefonen ble oppdatert!

7017697[/snapback]

Takk for svar. prøver nå. :D

Lenke til kommentar

Nais telefon. Noen spørsmål må til.

1. Hvordan aktiverer jeg automatisk tastelås? (dette burde jo være enkelt)

2. Er det mulig å oppdatere via blåtann, eller må jeg koble til USB tråd?

3. Innholder oppdateringen en løsningn som gjør at jeg kan fjerne snarveien til ENTRY på høyreknappen (der det vanligvis skal stå Meny)?

4. Er det mulig å stille inn slik at den bytter profiler på spesielle kl.slett (eks. kl.08 når jeg kommer til jobben og 16 når jeg stikker hjem)?

Lenke til kommentar

1. * + høyre menyknapp (er en nøkkel på *-tasten ;) )

2. Du kan oppdatere telefonens software over mobilnettet, men om du skal gå via PCen må ting gjøres med USB-kabel.

3. Om du har telefon med Entry fungerer det ikke å oppdatere via SonyEricssons oppdateringssider, gikk i hvert fall ikke an før.

4. Dessverre ikke.

Lenke til kommentar

Jeg sliter i tillegg med å bruke SE File Mangager som følger med Sony Ericsson PC Suite.

Må man bruke USB kabel første gang?

Jeg prøver med kun blåtann, men får beskjed om at telefonen er i telefonmudus og at jeg slal til til "Instillinger -> Kommunikasjon -> USB tilkobling" og velge "filoverføring".

Jeg finner ikke USB tilkobling der. Kun et punkt som kun heter USB, og ikke et ord om filoverføring.

Aaaaarg.

Jævla irriterende når ting ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...