AnaXyd Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis man slurver veldig med å lade "pent", så skjer det samme som med de gamle batteriene... At batteriet varer mye kortere enn det skal. Men med de nye Li-ion batteriene så tar det lengre tid før dette skjer og de tåler mye klattlading... Men som jeg sier, det skjer hvis du gjør det ofte... Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Beklager de dumme spørsmålene mine,Prøver å hjelpe en med ny K800i,men har lest igjennom bruksanvisningen flere ganger,men har fremdeles ikke funnet noen forklaring på hva symboler på statuslinja oppe er.Hvor står det på trykk hvordan 3G symbolet ser ut mm.Det er vel ikke meningen at man må inn i forum for å finne det ut?Bildet av jordkloden står på konstant.Hvilket program står på?Wap er stoppet. Går jeg inn på Telenor sine sider står det at de har 3G dekning over hele Sør-Norge,ved fri sikt,men det ser ikke ut til å stemme eller? 6966728[/snapback] Ikke på trykk akkurat, men det er da på telefonen ihvertfall.. Meny - Innstillinger - Kommunikasjon - Mobilnett - GSM/3G-nett På det øverste valget der ser du et bittelite 3G-symbol. Det med at jordkloden alltid vises vet jeg ikke hva skyldes. Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis man slurver veldig med å lade "pent", så skjer det samme som med de gamle batteriene... At batteriet varer mye kortere enn det skal.Men med de nye Li-ion batteriene så tar det lengre tid før dette skjer og de tåler mye klattlading... Men som jeg sier, det skjer hvis du gjør det ofte... 6975554[/snapback] Når det gjelder akkurat dette så får man jo forskjellig svar fra nesten hver person man spørr. Etter hva jeg har hørt så har det absolutt ingenting å si hvordan man lader de nye batteriene. Har hørt at man faktisk bør klattlade dem... Men hvem vet.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis man slurver veldig med å lade "pent", så skjer det samme som med de gamle batteriene... At batteriet varer mye kortere enn det skal.Men med de nye Li-ion batteriene så tar det lengre tid før dette skjer og de tåler mye klattlading... Men som jeg sier, det skjer hvis du gjør det ofte... 6975554[/snapback] Når det gjelder akkurat dette så får man jo forskjellig svar fra nesten hver person man spørr. Etter hva jeg har hørt så har det absolutt ingenting å si hvordan man lader de nye batteriene. Har hørt at man faktisk bør klattlade dem... Men hvem vet.. 6975975[/snapback] Men det er ihvertfall ut ifra egen erfaring. Min laptop (den har Li-ion batteri) tålte ikke mye før batteriet ble helt utslitt, og klarer seg MAX et kvarter. Men... Det kan jo hende at det er annerledes på mobilbatterier. Selv har jeg en vane å lade "pent". Men unner meg en gang i blant å klattlade. Det står faktisk på wiki at det ikke er noe "memory effect" på li-ion batterier... They are currently one of the most popular types of battery, with one of the best energy-to-weight ratios, no memory effect and a slow loss of charge when not in use. Wiki Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja laptoppen min og holder nesten kun 5 min nå på batteriet Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Laptop batterier = ÆSJ Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei! Har hatt k800i i et par dager, genial telefon!!Men går det virkeligt ikke an å velge forskjellige ringetoner på de forskjellige profilene? Det gikk jo på min gamle k700i! Isåfall, et stoooort tilbakeskritt 6975336[/snapback] prøver igjen jeg, noen som vet? ganske irriterendes, hele poenget med forskjellige profiler er jo borte da! :@ Lenke til kommentar
Radiowave Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg kjøpte meg et blåtannadapter hos clas ohlson for å bruke min k800i som fjernkontroll og for å forenkle overføringen av filer. Men jeg får ikke brukt telefonen som fjernkontroll. Jeg har lastet ned SE sin fjernkontrollprogramvare, men når jeg prøve å koble sammen telefon og PC sier telefonen at den ikke finner enheten jeg vil koble til. Noen som har vært borti samme problem, eventuelt vet hvordan jeg får ordnet det. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg kjøpte meg et blåtannadapter hos clas ohlson for å bruke min k800i som fjernkontroll og for å forenkle overføringen av filer. Men jeg får ikke brukt telefonen som fjernkontroll. Jeg har lastet ned SE sin fjernkontrollprogramvare, men når jeg prøve å koble sammen telefon og PC sier telefonen at den ikke finner enheten jeg vil koble til. Noen som har vært borti samme problem, eventuelt vet hvordan jeg får ordnet det. 6978276[/snapback] Hvis du går inn på underholdning --> fjernkontroll på menyen på telefonen din så ligger det jo der, du trenger ikke laste ned noe! Og det funker fint hos meg, du må bare sette opp blutut'en skikkeligt så ordner det seg nok Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er det noen som vet om det går ann å få mer lyd enn det du får på maks volum i musikk-avspilleren fordi på http://www.amobil.no/tester/mobiltester/so...n_k800i/27547/3 står det "Lydkvaliteten er svært god, og det er ingen forskjell i lyd fra K800i og den i W800i for eksempel." Jeg syns ikke K800i har så god lydkvalitet. f.eks har vennen min en K750i som har klart høyere lyd enn min K800i. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hmm, batteriet varer mye lengre for meg nå, skrudde av 3g og satt lysstyrken til 50%, nå varte batteriet fra full ladet fredag morgen,frem til idag,mandag morgen. Men 3g og lysstyrke på max er det lading hver dag. Jaja, venter bare på ny firmware jeg nå Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Venter i spenning på ny firmware jeg også. Tar sin tid dette her. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ny på K800i her og lurer på hvordan man kan bruke mp3 filer som ringetone?Kan ikke se att det var ett valg i menyen for innstillinger.... Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kjøpte meg et blåtannadapter hos clas ohlson for å bruke min k800i som fjernkontroll og for å forenkle overføringen av filer. Men jeg får ikke brukt telefonen som fjernkontroll. Jeg har lastet ned SE sin fjernkontrollprogramvare, men når jeg prøve å koble sammen telefon og PC sier telefonen at den ikke finner enheten jeg vil koble til. Noen som har vært borti samme problem, eventuelt vet hvordan jeg får ordnet det. 6978276[/snapback] Sørg for at HID er i listen over services på bluetoothenheten din. Det er også mulig at du må installere telefonen som en bluetooth mus. Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ny på K800i her og lurer på hvordan man kan bruke mp3 filer som ringetone?Kan ikke se att det var ett valg i menyen for innstillinger.... 6997131[/snapback] Når du er i filbehandling, marker sangen, trykk mer --> bruk som --> Ringetone Håper det hjalp. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ny på K800i her og lurer på hvordan man kan bruke mp3 filer som ringetone?Kan ikke se att det var ett valg i menyen for innstillinger.... 6997131[/snapback] Når du er i filbehandling, marker sangen, trykk mer --> bruk som --> Ringetone Håper det hjalp. 6997616[/snapback] Ah thanks man,fant det ut ja Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om det finnes et program som kan styre Ir-porten slik at man kan bruke telefonen som en fjenkontroll til Tv osv.? Har funnet noen prog, men de er for telefoner med symbian platform. Lenke til kommentar
knutigro Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, De siste dagene har jeg fått et lite ikon øverst i min display. Ikonet viser et grønt tre. Noen som vet hva det betyr? MVH Knut Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det betyr at telefonen din er stjålet! Du har kjøpt tyvegods! Lever den tilbake til politiet med en gang! Neida , sikker på at det ikke er en jordklode da..? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, De siste dagene har jeg fått et lite ikon øverst i min display. Ikonet viser et grønt tre. Noen som vet hva det betyr? MVH Knut 7000179[/snapback] det betyr at du har aktivert profilen "utendørs" alle profiler har sitt eget ikon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå