KjellSpell Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hellu Eg skal kjøpe ny cpu-Kjøler til min intel p4 3,0ghz(3år gamel) sockel 478 Skal klokke den:P Noen som har et forslak til cpu-Kjøler? MAX 1000KR Noen som vett vor lankt eg kan klokke den? et siste spørsmål! Er 52 krader møje til min cpu? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) hvis du kombinerer denne med en god 120x120mm vifte får du god kjøling, jeg har en slik sjøl til min supre P4 3GHz og er meget fornøyd edit: min cpu ligger på ca 40grader med en litt svak vifte Endret 27. juli 2006 av MItjmannen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Enig med mannen over meg her, men vis du vil prøve noe nytt. Så hadde jeg tatt denne Jeg så den nettopp og jeg er forelska. Jeg har selv Ninja, og den kjøler uten sidestykke! VANVITTIG BRA! Jeg orker ikke å si hvor bra, for det har jeg sagt flere ganger. Bare søk på mine innlegg Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Anbefaler også Zalman CNPS7700... Den har jeg, og den kjøler utrolig godt, og stille! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg ville heller valgt en Noctua NH-U12. Linken er hardwares test av den. hvis du ser på grafene, kan du se at den ligger seg på 10 grader kjøligere enn Schyte Ninja med en stillegående vifte. Her er link til Noctua NH-U12 i prisguiden Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg ville heller valgt en Noctua NH-U12. Linken er hardwares test av den. hvis du ser på grafene, kan du se at den ligger seg på 10 grader kjøligere enn Schyte Ninja med en stillegående vifte. Her er link til Noctua NH-U12 i prisguiden 6622562[/snapback] Du vet at testene av kjøle tower HW har gjordt ikke er rettferdig? Ninjaen var levert uten vifte når dem testet den(kommer med vifte nå), så Hw valgte bare en dem fant. Hadde alle towerene vært testa med samme vifte, så hadde testen vært mer sammenlignbar. Mvh bIsk0p Lenke til kommentar
traveler Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg ville heller valgt en Noctua NH-U12. Linken er hardwares test av den. hvis du ser på grafene, kan du se at den ligger seg på 10 grader kjøligere enn Schyte Ninja med en stillegående vifte. Her er link til Noctua NH-U12 i prisguiden 6622562[/snapback] Du vet at testene av kjøle tower HW har gjordt ikke er rettferdig? Ninjaen var levert uten vifte når dem testet den(kommer med vifte nå), så Hw valgte bare en dem fant. Hadde alle towerene vært testa med samme vifte, så hadde testen vært mer sammenlignbar. Mvh bIsk0p 6626655[/snapback] Nå har det vel seg slik at det ble benyttet en NorthQ 120 mm vifte ved 7V på testen av scyte ninja Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå