baseyub Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har hatt en Nokia 6610 og har nå kjøpt meg en N80. Hvilke måter går det an å overføre adresseboken, meldinger, kalenderoppføringer og annet som måtte være av innstillinger/data til den nye telefonen? Og hvilken av disse er den letteste? Blir veldig glad for litt hjelp her Tusen takk. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Letteste er å synche den gamle mobilen til outlook, og så synche n80 til outlook etterpå. Og fortsette å bruke PCen som den sentrale lagringsplassen. Så uansett hva slags ny mobil du kjøper så har du en backup av all data på PCen din. AKIRA Lenke til kommentar
baseyub Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Fant faktisk ut at jeg kan bruke pc-sync til å laste over dataene fra min gamle telefon og deretter overføre de til den nye - fungerer med adressebok, kalender og bilder. Men jeg fikk ikke over sms-meldingene mine - noen som vet?? Jeg har bare IR på den gamle telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå