Snorre Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 NEI, skulle vente til idag med å bestille tenkte jeg. Og hva skjer. Jo, tilbudet forsvinner over natten. Veldig gøy! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 NEI, skulle vente til idag med å bestille tenkte jeg. Og hva skjer. Jo, tilbudet forsvinner over natten. Veldig gøy! 6601404[/snapback] Den er lei, tilbudet var der faktisk i dag tidlig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 NEI, skulle vente til idag med å bestille tenkte jeg. Og hva skjer. Jo, tilbudet forsvinner over natten. Veldig gøy! 6601404[/snapback] Den er lei, tilbudet var der faktisk i dag tidlig 6601442[/snapback] Fader. Dersom det kommer nytt tilbud ønsker jeg sporenstreks beskjed! Lenke til kommentar
Ashtx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Uflaks! Har uflaks jeg og, har bestillt men den kommer nok ikke før i morgen, og jeg drar før 8.00 i busdagsfeiring og kommer ikke hjem før Mandag. Uhell :| Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fader. Dersom det kommer nytt tilbud ønsker jeg sporenstreks beskjed! 6601458[/snapback] Er jo tilbake til 879,- for kun DS Lite'n da, ikke så helt galt det heller. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fader. Dersom det kommer nytt tilbud ønsker jeg sporenstreks beskjed! 6601458[/snapback] Er jo tilbake til 879,- for kun DS Lite'n da, ikke så helt galt det heller. 6604292[/snapback] Åååh? Det la jeg ikke merke til! Jommen sa jeg smør. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 NEI, skulle vente til idag med å bestille tenkte jeg. Og hva skjer. Jo, tilbudet forsvinner over natten. Veldig gøy! 6601404[/snapback] Samme her, skulle bestille i dag.. *typisk* Lenke til kommentar
spzh Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Fikk min i dag Bestilte på søndag. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er tilbude der fremdeles? fikk litt lyst til å kjøpe en...Link? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er tilbude der fremdeles? fikk litt lyst til å kjøpe en...Link? 6610676[/snapback] Tilbudet er nok ikke der lengre. Men du får DS Lite i enten hvitt eller svart til 895 koner. Er bare å gå på elkjop.no og inn på Spill og Konsoll på menyen! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er tilbude der fremdeles? fikk litt lyst til å kjøpe en...Link? 6610676[/snapback] Tilbudet er nok ikke der lengre. Men du får DS Lite i enten hvitt eller svart til 895 koner. Er bare å gå på elkjop.no og inn på Spill og Konsoll på menyen! 6610868[/snapback] Hvilket spill anbefaler du at jeg kjøper i tillegg? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Neeei... de har ikke Hvit på lager Jeg som ville ha en som matchet 360 fargen litt mer. Jaja, blir nok en DS Lite + Animal Crossing på denne karen, dersom jeg liker det jeg leser i omtaler. Iogmed at jeg allerede har New Mario Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vil dere anbefale meg og invistere i en DS lite, da jeg allerede har originalen? Er lite så mye bedre at det er verdt det? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Siden jeg er trådstarter og tilbudet er over så har jeg redigert emnetittelen så ingen skal tro at tilbudet fortsatt gjelder. Kan godt legge til mine erfaringer med Elkjøp og DS lite: Jeg bestillte Mario Kart DS samtidig som jeg bestilte konsollen, men når jeg fikk pakken var ikke Mario Kart med. Var en stund litt redd for at jeg dermed hadde betalt 1483kr for DS lite m/New Super Mario Bros, men etter å ha sendt en e-post til Elkjøp og forklart saken fikk jeg i dag beskjed om at de sender meg Mario Kart DS snarest. Ros til Elkjøp for at de ikke begynte å krangle med meg om dette (jeg hadde tapt siden pakken ble åpnet hjemme og Mario Kart var oppført på kvitteringen som fulgte med.). Ikke mye galt å si om DS lite. Den har to svært gode skjermer, god batteritid og mange spennende spill tilgjengelig. I dag er jeg også ekstra fornøyd siden denne (se bildet under) kom i posten i dag. Kostet ca.750NOK levert i fra Kina. Endret 4. august 2006 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Er tilbude der fremdeles? fikk litt lyst til å kjøpe en...Link? 6610676[/snapback] Tilbudet er nok ikke der lengre. Men du får DS Lite i enten hvitt eller svart til 895 koner. Er bare å gå på elkjop.no og inn på Spill og Konsoll på menyen! 6610868[/snapback] Hvilket spill anbefaler du at jeg kjøper i tillegg? 6610907[/snapback] Følgende er veldig bra titler, iallfall: Castlevania: Dawn of Sorrow Meteos Advance Wars DS Kirbys Canvas Curse Phoenix Wright: Ace Attourney Endret 4. august 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Tror jeg bestiller den DS'en snart. Men er hvit bedre enn svart. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Tror jeg bestiller den DS'en snart. Men er hvit bedre enn svart. 6612089[/snapback] Den er bedre svart enn hvit, i farge. Og svarte så billig! Vurderer nesten å blåse av budsjettet, men det lar seg ikke gjøre... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Siden jeg er trådstarter og tilbudet er over så har jeg redigert emnetittelen så ingen skal tro at tilbudet fortsatt gjelder. Kan godt legge til mine erfaringer med Elkjøp og DS lite: Jeg bestillte Mario Kart DS samtidig som jeg bestilte konsollen, men når jeg fikk pakken var ikke Mario Kart med. Var en stund litt redd for at jeg dermed hadde betalt 1483kr for DS lite m/New Super Mario Bros, men etter å ha sendt en e-post til Elkjøp og forklart saken fikk jeg i dag beskjed om at de sender meg Mario Kart DS snarest. Ros til Elkjøp for at de ikke begynte å krangle med meg om dette (jeg hadde tapt siden pakken ble åpnet hjemme og Mario Kart var oppført på kvitteringen som fulgte med.). Ikke mye galt å si om DS lite. Den har to svært gode skjermer, god batteritid og mange spennende spill tilgjengelig. I dag er jeg også ekstra fornøyd siden denne (se bildet under) kom i posten i dag. Kostet ca.750NOK levert i fra Kina. 6611173[/snapback] er det en M6? Hvilken nettbutikk kjøpte du den på? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Tror jeg bestiller den DS'en snart. Men er hvit bedre enn svart. 6612089[/snapback] Både svart og hvit har sine fordeler og ulemper. (Argumentene er en blanding av mine egene erfaringer og erfaringer jeg har lest andre steder). Hvit + Fingermerker er ikke så synlig på den. - Andre hvite produkter (mobil, iBook) har en tendens til å bli litt gule med tiden. - Det er veldig synlig om det kommer bøss og møkk i skjøtene på konsollen. - Hvis du ikke har rene hender når du spiller vil det også bli misfarging rundt knappene. Sort + Møkk, bøss og missfarging er ikke så synlig på den. + Den sorte fargen kan gi litt bedre kontrast mot skjermen. - Topplokket, bunnen, sidene og fronten har en så kalt pianofinish (veldig blank) hvor fingermerker syntes veldig godt. Og da mener vi veldig godt. Edit: er det en M6? Hvilken nettbutikk kjøpte du den på? 6612294[/snapback] Det er en G6lite med Passcard (kjøpes løst). Kjøpte den hos hopebuy. Edit 2:fjernet en link som kanskje var link som kanskje stred med forum reglene (endel info om rom utgivelser). Endret 4. august 2006 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Snip 6612359[/snapback] Men den svarte er så ewohl ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå