Gå til innhold

Mark Rein annonserer noe stort neste uke

Anbefalte innlegg

BIG announcement coming next week! Dette skrev Mark Rein i offisielle Gears Of War forumet

Hva tror dere?

Kan håpe det er en dato eller en spillbar demo :dribble:. Eller kansje noe større :p

"[The E3 demo] was using our single-threaded rendered. We have our new Gemini multi-threaded rendered working in the engine right now," Rein explained. "The final game's built on it, it gives us better frame rates and more fluidity - UT 2007 will also benefit from it. It only gets better from here. So if you were impressed with Gears of War at E3, the finished game's going to be much better, it's going to be spectacular."

Dette sa Mark Rein i intervju med Eurogamer.

Det vil si att spillet kommer til å bli bedre enn det vi har sett fra E3.

Håper det ikke blir så veldig stor forskjell mellom HDTV og vanlig TV

Tror dere att det blir stor forskjell?

Gleder meg veldigt til Gears Of War kommer :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner så smått å bli dratt med i GOW hypen selv for tiden...

Er det noe jeg har lært etter 20 år med spilling, så er det å ha bena godt plantet på jorda, men etter å ha lest en god del om dette så må jeg innrømme at bena har forflyttet seg til tapeten :D

Lenke til kommentar

Jeg tipper de kommer til å annonsere Unreal Championship 3 til X360. Egentlig ikke noe interessant for min del da jeg har gått lei av Unreal Tournament serien for lenge siden.

En regel: aldri stol på produsentene når de snakker om ytelse og om hvor bra spillet kommer til å se ut. Det er på samme måte som når foreldre omtaler sitt eget barn som verdens vakreste :)

Jeg tror GoW blir bra, men det er nok ikke et spill som kommer til å frelse meg helt. Et Ninja Gaiden 2 derimot, det hadde fått meg til å bli mo i knærne :)

Lenke til kommentar

Håper VIRKELIG de fikser framerate-drops når de sier at de skal klare det... ellers blir jeg skikkelig skuffet når de sier at det kommer til å bli helt flytende nærmest :hmm:

Espent: Ninja Gaiden 2 hadde vært sykt! Ninja Gaiden1 er jo utrolig bra, og legendarisk vanskelig, men utrolig givende når man først har nedkjempet 4 raske ninjaer med eksplosive kunais :dribble:

Lenke til kommentar
Håper VIRKELIG de fikser framerate-drops når de sier at de skal klare det... ellers blir jeg skikkelig skuffet når de sier at det kommer til å bli helt flytende nærmest  :hmm:

Espent: Ninja Gaiden 2 hadde vært sykt! Ninja Gaiden1 er jo utrolig bra, og legendarisk vanskelig, men utrolig givende når man først har nedkjempet 4 raske ninjaer med eksplosive kunais  :dribble:

6568429[/snapback]

hehe, jepp. Tror ikke jeg har spilt et spill som det har vært så tilfedstillende å komme seg videre i. Utrolig vanskelig, men samtidig ikke så vanskelig at det blir frustrerende synes jeg. Kom meg gjennom spillet for andre gang for ikke mange dagene siden og det frister allerede til gjentagelse :) Ser sykt bra ut på en HDTV med X360, ikke mye dårligere enn X360 spill.

Endret av espent
Lenke til kommentar

Espent: Hehe, når man først finner en skikkelig teknikk og greier i boss-fights da går det så det suser! Men det jeg slet med første gang var å finne den! :!:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

F.eks mot han (svakt overvektige) fyren på luftskipet, så kan man bruke fast attack, så man bare slår fort og havner på andre siden, da rekker man akkurat å hoppe vekk før han slår igjen.

Og ja, grafikken slår meg nesten som et 360 spill til tider! Oppløsningen er god og alt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...