Fromage Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Slettet etter en tid Endret 30. januar 2010 av Fromage Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Enkel løsning: Deporter de kriminelle gjengene til Jan Mayen. Avskum à la de som blir nevnt i artikkelen fortjener ikke å bo i Norge. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Dette skal ikke være akseptabelt, pøblene fortjener god og lang tid bak lås og slå. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 God tid bak lås og slå? Ett slag i trynet er vell ikke det verste som kan skje? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Om de ikke er innvandrere men født og oppvokst i norge er det da ikke grunnlag for deportering. Vil tro at vold mot tjenestemann har rimelig sterke strafferammer, så send dem alle til forskjellige fengsel rundt i norge, fremderst i køen. Slike flokkdyr bør ikke få bli samlet i fangenskap Lenke til kommentar
Superior Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 God tid bak lås og slå? Ett slag i trynet er vell ikke det verste som kan skje? 6566160[/snapback] Jo, det kan godt være det verste som kan skje. Folk som slår bør faen meg sitte inne en 20 års tid. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 God tid bak lås og slå? Ett slag i trynet er vell ikke det verste som kan skje? 6566160[/snapback] Å slå noen er ganske ille, å utøve vold mot noen i det heletatt er ille. Det samfunnet hvor det er greit å dra til noen, jage vekk politiet osv er et samfunn jeg ikke ønsker å leve i. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Altså, jeg er motstander av vold og alt det der (pasifist, har ikke sloss siden barneskolen), men tror det er litt lettvint å bure dem inne. Det ligger helt sikkert noe bak politihatet deres, onkel blå kan være jævlige mot ungdommer, og spesielt hvis de er utlendinger. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Altså, jeg er motstander av vold og alt det der (pasifist, har ikke sloss siden barneskolen), men tror det er litt lettvint å bure dem inne. Det ligger helt sikkert noe bak politihatet deres, onkel blå kan være jævlige mot ungdommer, og spesielt hvis de er utlendinger. 6566359[/snapback] Det er vel heller det at de vil drive narkohandel i fred. Å prøve å "ta" en politimann er ikke noe normale personer gjør. Endret 27. juli 2006 av Superior Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Mennene skal ha vært kriminelle norsk-pakistanere. Kan jeg aldri tenke meg Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 ...blabla... 6566359[/snapback] Det er vel heller det at de vil drive narkohandel i fred. Å prøve å "ta" en politimann er ikke noe normale personer gjør. 6566468[/snapback] Narkohandel ja, "ok"! Hvor står det i artikkelen? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Om de ikke er innvandrere men født og oppvokst i norge er det da ikke grunnlag for deportering. Vil tro at vold mot tjenestemann har rimelig sterke strafferammer, så send dem alle til forskjellige fengsel rundt i norge, fremderst i køen. Slike flokkdyr bør ikke få bli samlet i fangenskap Det er umulig å få streng straff for noe som helst i Norge, selv NOKAS-gutta fikk jo bare 19 år for å drepe en politimann og rane til seg ~60M. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 ...blabla... 6566359[/snapback] Det er vel heller det at de vil drive narkohandel i fred. Å prøve å "ta" en politimann er ikke noe normale personer gjør. 6566468[/snapback] Narkohandel ja, "ok"! Hvor står det i artikkelen? 6566517[/snapback] Trenger det å stå i en artikkel for at det skal være sant? Hvilke andre grunner er det egentlig til å gå løs på en politimann? Dessuten så er det veldig sannsynlig at de er kriminelle siden de faktisk dro kjensel på ham. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 ...blabla... 6566359[/snapback] Det er vel heller det at de vil drive narkohandel i fred. Å prøve å "ta" en politimann er ikke noe normale personer gjør. 6566468[/snapback] Narkohandel ja, "ok"! Hvor står det i artikkelen? 6566517[/snapback] Det står ikke, men du trenger ikke være rakettforsker for å innse at gutta neppe livnærer seg som jordbærselgere. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Dessuten så er det veldig sannsynlig at de er kriminelle siden de faktisk dro kjensel på ham. 6566534[/snapback] Dagens sitat :!: Gutta var selvsagt helt lovlydige inntil de fant ut at de skulle slå til en politimann og jage han. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det står ikke, men du trenger ikke være rakettforsker for å innse at gutta neppe livnærer seg som jordbærselgere. 6566536[/snapback] Hva som indikerer at de selger dop? At de er pakistanere? Ikke rart innvandrere ikke får jobb o.l når nordmenn har slike fordommer. @Superior; Så den eneste grunnen til å slå til en politimann er hvis du selger dop? Unnskyld at jeg ler, men det er dagens dummeste.. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det står ikke, men du trenger ikke være rakettforsker for å innse at gutta neppe livnærer seg som jordbærselgere. 6566536[/snapback] Hva som indikerer at de selger dop? At de er pakistanere? At de angriper en politimann? Lenke til kommentar
Superior Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det står ikke, men du trenger ikke være rakettforsker for å innse at gutta neppe livnærer seg som jordbærselgere. 6566536[/snapback] Hva som indikerer at de selger dop? At de er pakistanere? Ikke rart innvandrere ikke får jobb o.l når nordmenn har slike fordommer. @Superior; Så den eneste grunnen til å slå til en politimann er hvis du selger dop? Unnskyld at jeg ler, men det er dagens dummeste.. 6566572[/snapback] Dagens dummeste er at du forvarer narkohandlere. Jeg gir da faen i om de er pakistanere, men voldelig gjeng på kjøpesenrter = dopsalg. Folk slår faen meg ikke politimenn uten videre! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Du kan jo angripe en politimann for 100 forskjellige grunner?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå