Gå til innhold

Slettet etter en tid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de ikke er innvandrere men født og oppvokst i norge er det da ikke grunnlag for deportering. Vil tro at vold mot tjenestemann har rimelig sterke strafferammer, så send dem alle til forskjellige fengsel rundt i norge, fremderst i køen. Slike flokkdyr bør ikke få bli samlet i fangenskap :)

Lenke til kommentar
God tid bak lås og slå?

Ett slag i trynet er vell ikke det verste som kan skje?

6566160[/snapback]

Å slå noen er ganske ille, å utøve vold mot noen i det heletatt er ille. Det samfunnet hvor det er greit å dra til noen, jage vekk politiet osv er et samfunn jeg ikke ønsker å leve i.

Lenke til kommentar
Altså, jeg er motstander av vold og alt det der (pasifist, har ikke sloss siden barneskolen), men tror det er litt lettvint å bure dem inne.  Det ligger helt sikkert noe bak politihatet deres, onkel blå kan være jævlige mot ungdommer, og spesielt hvis de er utlendinger.

6566359[/snapback]

Det er vel heller det at de vil drive narkohandel i fred. Å prøve å "ta" en politimann er ikke noe normale personer gjør.

Endret av Superior
Lenke til kommentar
Om de ikke er innvandrere men født og oppvokst i norge er det da ikke grunnlag for deportering. Vil tro at vold mot tjenestemann har rimelig sterke strafferammer, så send dem alle til forskjellige fengsel rundt i norge, fremderst i køen. Slike flokkdyr bør ikke få bli samlet i fangenskap :)

:nei:

Det er umulig å få streng straff for noe som helst i Norge, selv NOKAS-gutta fikk jo bare 19 år for å drepe en politimann og rane til seg ~60M.

Lenke til kommentar
...blabla...

6566359[/snapback]

Det er vel heller det at de vil drive narkohandel i fred. Å prøve å "ta" en politimann er ikke noe normale personer gjør.

6566468[/snapback]

Narkohandel ja, "ok"! Hvor står det i artikkelen?

6566517[/snapback]

Trenger det å stå i en artikkel for at det skal være sant? Hvilke andre grunner er det egentlig til å gå løs på en politimann? Dessuten så er det veldig sannsynlig at de er kriminelle siden de faktisk dro kjensel på ham.

Lenke til kommentar
...blabla...

6566359[/snapback]

6566468[/snapback]

Narkohandel ja, "ok"! Hvor står det i artikkelen?

6566517[/snapback]

Det står ikke, men du trenger ikke være rakettforsker for å innse at gutta neppe livnærer seg som jordbærselgere.

Lenke til kommentar
Det står ikke, men du trenger ikke være rakettforsker for å innse at gutta neppe livnærer seg som jordbærselgere.

6566536[/snapback]

Hva som indikerer at de selger dop? At de er pakistanere?

Ikke rart innvandrere ikke får jobb o.l når nordmenn har slike fordommer.

@Superior; Så den eneste grunnen til å slå til en politimann er hvis du selger dop?

Unnskyld at jeg ler, men det er dagens dummeste..

Lenke til kommentar

6566536[/snapback]

Hva som indikerer at de selger dop? At de er pakistanere?

Ikke rart innvandrere ikke får jobb o.l når nordmenn har slike fordommer.

@Superior; Så den eneste grunnen til å slå til en politimann er hvis du selger dop?

Unnskyld at jeg ler, men det er dagens dummeste..

6566572[/snapback]

Dagens dummeste er at du forvarer narkohandlere. Jeg gir da faen i om de er pakistanere, men voldelig gjeng på kjøpesenrter = dopsalg. Folk slår faen meg ikke politimenn uten videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...