Mobilguiden666 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Denne er bekreftet 31.07.06. Altså om få dager og blir en av verdens tynneste telefoner med sine 6.6 mm !! Bilder: Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Vet du pris m/abb og uten/abb? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 2500,- uten iallefall Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 De jukser litt på tykkelsen da, for den er nemlig endel tykkere på den ene enden. De har målt der den er på sitt tynneste. 6.9mm forresten, ikke 6.6 Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 da staar x820'en min til lading. Steiki tynn og lett var den ja. Handla inn for 2600 med over-natta levering i unaiten. Kom med engelsk lader og overgang. Det kjennes ut som den er utrolig solid og godt sammensatt. Om du vil ha wow! faktor er den utvilsomt et godt valg. Vanlig bruk har jeg ikke rukket ennaa :-) Lenke til kommentar
barvini Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Denne telefonen har jeg lyst på. Hvor var det du kjøpte den? Noen som vet om noen butikker som har fått den inn? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Ikke enda....du kan lese kmin andre tråd angående frustrasjonen om bekreftet og ubekreftet datoer på blant annet denne. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Datoer som produsenten sier at den skal bli gitt ut på stemmer nesten aldri. Bare en sjelden gang. Denne telefonen virker grei nok. Inni den ligger nok teknikken tett i tett. Den har jo egentlig ganske mange funksjoner. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg handla den fra Mobileplanet.com (ogsaa kjent under expansys.co.uk). Siden jeg har adresse i unaiten slipper jeg toll og problemer... - Per Christian Lenke til kommentar
usmans Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Endelig fikk min x820 idag ... faktisk ikke bare en men to vet ikke hvorfor .... den er sååå tynn ser ut som en skjerm inni bordet når den ligger der. Kamera er incredible til å være i denne tynne krabaten. Telefonen ligger godt i hånda og supre funksjoner Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Kan folk si hvor mye de ga for den og hvor de kjøpte den? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 rundt 2700 NOK, ulaast fra mobileplanet.com Lenke til kommentar
usmans Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 kjøpte en for 1500 kr men fikk to vet ikke hvorfor men men ihvertfall så ble den kjøpt fra dubai Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Et bilde for de som er interessert i aa se hvordan 2mpixel kameraet virker. Daarlig bilde men intill videre faar det duge. En bar ved stranda en overskya dag i Longbranch, NJ: Endret 21. august 2006 av Flippo Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Noen flere som har erfaringer med denne? Eller vet hvor man kan få kjøpt den. Ellers... Finner jeg bare nettbutikker, som har ubekreftet dato 5/9, eller ikke kan si noen dato i det hele tatt. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har veldig lyst på denne selv, men har hørt at den er "vanskelig" å skrive tekstmeldinger med. Må trykke mye for å komme til "Ny melding". Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Hvordan er den ellers i bruk? Hvor lenge kan den ligge med minimalt bruk før batteriet går tomt? (jeg ringer svært lite) Kan ikke boeb av dere som har den legge inn brukererfaringer i prisguiden.. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Aa lage en ny testmelding: Menu (overst til venstre), 5, 1, 1 Tar ikke lange tida aa trykke seg dit, under 1/2 sekund... Ellers har den ordliste som de fleste andre telefoner, som heldigvis kan kobles ut - jeg er oldschool :-) Har ikke testa batteri levetida ordentlig men den varer ihvertfall i 3 dager med beskjedent bruk. Jeg lader den vanligvis hver dag paa kontoret saa jeg har ikke faatt testa skikkelig. Den har ikke det sterkeste signalet/antenna. Sliter litt mer med dekninga enn den forrige telefonen min. Endret 24. august 2006 av Flippo Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Takker for svar. Hørest bra ut. Tror nesten jeg bestiller en med en gang. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Til "Flippo", eller andre som har fått tak i denne telefonen. Jeg har noen spørsmål. Da jeg oppholder meg i utlandet fra tid til annet, så bruker jeg da mye GPRS. Jeg har tidligere hatt Samsung D500. Den savnet GPRS datateller og mulighet for å slå av bildevisning, når man er på nett. Bruker man GPRS veldig mye, så blir det mange ganger så dyrt å ikke kunne slå av bildevisning. Hva med denne? Har den teller og mulighet for bare tekstvisning? Ellers.... Ble det av "Flippo", nevnt mulig dårlig mottak av signaler? Altså at telefonen trenger bedre dekning enn andre? Noen med mer erfaring med dette? Endret 27. august 2006 av rag-fo Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Rag-Fo, Fant en mulighet til aa slaa av bilder i GPRS paa denne Fant ikke noen teller. Regner med det er bytes mottat/sendt du tenker paa? Jeg nevnte ogsaa at det virker som om denne har noe daarligere mottak enn min gamle telefon. Ellers er telefonen digg! Maa til stadighet sjekke at den fremdeles er i lomma fordi den ikke merkes :-) Haaper andre kan bidra med erfaringer og. Endret 28. august 2006 av Flippo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå