Gå til innhold

Tråden for Samsung X820


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

da staar x820'en min til lading. Steiki tynn og lett var den ja. Handla inn for 2600 med over-natta levering i unaiten. Kom med engelsk lader og overgang. Det kjennes ut som den er utrolig solid og godt sammensatt. Om du vil ha wow! faktor er den utvilsomt et godt valg. Vanlig bruk har jeg ikke rukket ennaa :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har veldig lyst på denne selv, men har hørt at den er "vanskelig" å skrive tekstmeldinger med.

Må trykke mye for å komme til "Ny melding".

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Hvordan er den ellers i bruk?

Hvor lenge kan den ligge med minimalt bruk før batteriet går tomt? (jeg ringer svært lite)

Kan ikke boeb av dere som har den legge inn brukererfaringer i prisguiden..

Lenke til kommentar

Aa lage en ny testmelding: Menu (overst til venstre), 5, 1, 1

Tar ikke lange tida aa trykke seg dit, under 1/2 sekund... Ellers har den ordliste som de fleste andre telefoner, som heldigvis kan kobles ut - jeg er oldschool :-)

 

Har ikke testa batteri levetida ordentlig men den varer ihvertfall i 3 dager med beskjedent bruk. Jeg lader den vanligvis hver dag paa kontoret saa jeg har ikke faatt testa skikkelig.

 

Den har ikke det sterkeste signalet/antenna. Sliter litt mer med dekninga enn den forrige telefonen min.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Til "Flippo", eller andre som har fått tak i denne telefonen.

Jeg har noen spørsmål.

Da jeg oppholder meg i utlandet fra tid til annet, så bruker jeg da mye GPRS.

Jeg har tidligere hatt Samsung D500.

Den savnet GPRS datateller og mulighet for å slå av bildevisning, når man er på nett.

Bruker man GPRS veldig mye, så blir det mange ganger så dyrt å ikke kunne slå av bildevisning.

 

Hva med denne? Har den teller og mulighet for bare tekstvisning?

Ellers....

Ble det av "Flippo", nevnt mulig dårlig mottak av signaler? Altså at telefonen trenger bedre dekning enn andre?

Noen med mer erfaring med dette?

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar

Rag-Fo,

 

Fant en mulighet til aa slaa av bilder i GPRS paa denne

Fant ikke noen teller. Regner med det er bytes mottat/sendt du tenker paa?

 

Jeg nevnte ogsaa at det virker som om denne har noe daarligere mottak enn min gamle telefon.

 

Ellers er telefonen digg! Maa til stadighet sjekke at den fremdeles er i lomma fordi den ikke merkes :-)

 

Haaper andre kan bidra med erfaringer og.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...