Pug Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 En kamerat av meg har et program som heter PCalert. Det gjør at om vifta stopper, slår den av prosessor og alt det. Jeg lurer på om det er med noe slikt på min nye PC fra komplett? Er det et eller annet innebygd? (Se signatur for hardvare). Eller må jeg skaffe et slikt program selv? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Det er også en innstilling i BIOS som gjør at PC`n slår seg av hvis den kommer over en viss temperatur eller at vifta stopper. Har selv det hovedkortet og har opplevd det når jeg skulle teste å overklokke litt :smile: PCAlert følger vel med hovedkortet ditt, se på en av CD`ene som tilhører HK`et. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 det er kjekk å ha et slikt program. Det følger med cd'en sammen med hovedkortet! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Du kan jo se om du finner noe her. http://www.msi.com.tw/ "Live update 2" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå