msundvor Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei, Jeg har behov for en trådløs router med meget god rekkevidde og med stabil overføring (mmorgs kan være litt kilne på akkurat slik, ekstremt irriterende med unødvendig lagg). Og ønsker tips om hva som befinner seg på markedet. Jeg har vurdert Zyxel P-336M, en router med SPI-firewall og MIMO teknologi. Er dette noe å satse på? eller er det andre kandidater som utmerker seg? Det jeg finner av tester på nettet av slike routere er av eldre dato, og jeg har vel forhåpninger om at det har skjedd en utvikling også på denne fronten. - Wes Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Linksys er alltid et safe bet. Gjerne deres Mimo alternativ. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 En der du kan koble på pringlesboks! Lenke til kommentar
msundvor Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 En der du kan koble på pringlesboks! 6565527[/snapback] Seriøst? Vil ikke slik modifisering kun gjøre boksen mer retningsbestemt? Jeg har forøvrig ingen planer om noe slikt. Jeg får sjekke opp Linksys produktene, takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå