AK47 Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg har Win98 og masse ram (over 700 mb kjøpt i uvitenhet), og da skjønner vel mange resten av historien. Takler Win2000 så mye ram? Jeg vil ikke ha XP, har hørt så mye negativt om det. Jeg har også nylig kjøpt Empire Earth for Win98. Vil det fungere for Win2000 (og evt. andre spill for mitt gamle operativsystem). Og hvor mye må jeg regne med å betale for oppgradering til Win2000? Håper på seriøse svar og ikke en diskusjon om XP. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 For å installere win2000 må pc ha minimum: 133mhz CPU 32mb ram 2gig HD VGA skjermkort tror win2000 støtter i alle fall 2gig RAM Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 c'mon Win2000 en helt annen verden enn win98 (win95 vs win3.11). Win2000 støtter forøvrig nok RAM (husker ikke helt lenger, men det er mange GB), stabilitet'n er _svært_ bra (hvis maskina/driver'ne dine holder mål) Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 2000 Professional støtter opp til 4GB RAM, så 700 skulle gå riktig fint :smile: De fleste nye spill fungerer fint i 2000, så det skulle vel gå bra Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 win2k virker glimrende med denne minnemengden, det støtter mer ram enn win98, mener jeg å huske. Selv har jeg 256+512 (768 hvis jeg klarer å legge sammen riktig) Spill pleier også å gå bra, selv spiller jeg litt empire earth, som er litt ustablit, men det kommer nok en patch for det. Det meste annet av spill går derimot meget greit, svært få spill jeg har hatt problemer med. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 ...takker for gode svar, men er det noen som vet hvor mye jeg må betale for oppgradering? Evt. noen som har Win2000 å selge :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Kom med en god begrunnelse for å kjøpe et BillWare-OS.... Det eneste OS'et av Win95, Win98SE, WinMe og Win2kPro eg har original-disk til er Win95... Og det har eg fått, ikkje kjøpt. Syns MicroSoft får nok penger. Jaffal dersom man ser hva dem bruker dem på; Nye strategier for å overta verden... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Quote: > Kom med en god begrunnelse for å kjøpe et BillWare-OS.... Man trenger jo egentlig ikke kjøpe noen ting, man kan jo stjele alt man trenger til livets opphold. Men er det en slik verden vi vil ha? MLW Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Vi lever i en verden hvor man må betale for å leve. Butikkene vet at de kan ta 10kr for et brød, for hvis jeg ikke kjøper det så dør jeg. Eiendom er ran! Jeg må betale for å ha en plass å bo. Hvis jeg ikke har penger har jeg altså ingen plass å bo, ingenting å spise og kommer sikkert til å fryse ihjel. For å tjene penger må man gi bort timer av sitt liv. Hver dag må man ta stilling til om man ønsker å kjøpe mat, eller om man vil kaste bort flere timer av livet sitt. Om man ikke har noen penger så får man ikke være med i samfunnet. Og hvorfor skal du egentlig kjøpe noe som helst? Hvorfor kjøpe sko som er laget slik at de går ødelagt etter bare kort tid slik at du må kjøpe nye? Hvorfor kjøpe win2k når bill gates sørger for at du må kjøpe nytt om noen år? Hvis ikke kan du ikke bruke de nyeste programmene. Microsoft har dessverre også en bedrøvelig historie. Bevisst prøver de å sørge for at færrest mulig kan lage programmer som er kompatible med windows. Hvis du _kjøper_ windows må du kjøpe masse annet ms stash ordi ingenting av det som er gratis funker. Uansett hvordan man ser på det vil man kun oppnå en ting ved å kjøpe ting. Man sørger for at de rike blir rikere, og at man sjøl blir noen tusenlapper fattigere. Samfunnet er bygd opp som en pyramide. De som ligger på bunnen bærer alt, men det er de som er øverst som får sole seg i glansen. http://www.crimethink.com for mer politisk inspirisasjon. :smile: Lenke til kommentar
wuw Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 hallo jeg har win 2000 "kremt" kjører selv win 98se da spilla mine går litt mere "smooth" med win98se enn med win 2000. men vis du vil ha win 2000 så send en mail til meg på [email protected] så "fikser" vi det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå