Gå til innhold

Logitech Coordless desktop optical

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaring med den optiske musen som følger med dette tastaturet? Har selv denne pakken og har litt problemer med musen. Den står nemlig og lyser og blinker hele tiden, uansett om jeg bruker den eller ikke. Har pcen på soverommet, så det er jo rimelig irriterende at hele rommet lyser rødt om natten.. Dessuten sluker greia batterier. Har hatt den ca 2 mnd nå og byttet akkurat batterier for 2. gang nå. Er det noe galt med musen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet. Og jeg veit om flere andre med samme pakke og samme problem. Er nok sånn det skal være... Du kan jo alltids ta ut batteriene om natta.

Jeg har forresten problemer med scrollehjulet på musa. Det fungerer dårlig og helt ujevnt. Har du eller andre samme problem?

Lenke til kommentar

Har selv denne musen. (ikke pakken med tastaturet)

Det er meningen at den skal blinke og holde på...

Det er en batterispare-funksjon som slår seg på etter en stund.

Har ALDRI hatt noen som helst problemer med denne musa.

Det er den beste musa jeg noen gang har kjøpt !

Frister faktisk litt og kjøpe den trådløse MX700 musa.. (få litt kick igjen liksom :grin: )

Magnus

Lenke til kommentar

Det må jo gå en del ekstra strøm når den blinker slik? Kunne jo vært en fordel dersom den skrudde seg helt av når jeg skrudde av pcen, bortsett fra radiosenderen. Da ville den kunne skrudd seg automatisk på igjen i det jeg skrudde på pcen. Det kaller jeg en automatisk strømsparefunksjon. Slik det er nå er jo helt tullete.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-19 12:05, skrev vebwa:

Jeg har forresten problemer med scrollehjulet på musa. Det fungerer dårlig og helt ujevnt. Har du eller andre samme problem?

Avinstaller driverne fra logitech. Bruk heller driverne som automatisk installeres. Scrollhjulet funker mye bedre da.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-19 12:51, skrev viggo:

Avinstaller driverne fra logitech. Bruk heller driverne som automatisk installeres. Scrollhjulet funker mye bedre da.

Mister du ikke støtten for den knappen på siden av musa da? Er veldig avhengig av den knappen, men skulle ønske at scrollen funker bedre. Det som skjer hos meg for det meste er at den ikke reagerer hvis jeg bare scroller en gang, men tar det med på det neste "klikket". Utrolig irriterende. Ellers funker den glimrende :lol:

Lenke til kommentar

Det er meningen at den skal blinke hele natten gjennom.

Og NEI, det sluker ikke batteri. (du ser at den blir MYE svakere etter en stund.)

Du sier at du har hatt den i 2 måneder, og har byttet batterier 2 ganger. Hva forventer du egentlig? den er trådløs og optisk. Den bruker med andre ord batteri.

Plager ikke meg at jeg må bytte batteri hver måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...