The Ghost Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Har kjøpt meg Thermaltake BigWater 735 fra PSdata .... Måtte skjære av det ene hjørne på CPU-blokka for at det skulle passe hovedkortet mitt (Socket A) Skal litt etter 15 September kjøpe meg conroe og da fant jeg ut at jeg uansett kommer til å kjøpe ny vannkjøling fra HERanke så da er det bare dumt å bruke penger på Tt BW nå da jeg uansett skal ha nytt i September mnd ... Så tror dere jeg for sendt den tilbake på angre frist ? Skjekker de innholdet i pakken før det setter det opp som demo-vare ? Takker for all hjelp God natt til alle dere som tar dere en titt innom før morgengry Endret 27. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ikke gyldig retur.. spør du meg.. Måtte bare sage av det ene hjørnet.. hehe Hvis PS Data godtar denne i retur så er de dumme i hodet vil jeg si, for vanligvis så er man ganske streng på dette vil jeg tro. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Du kan bare glømme å sende det tilbake på angrefrist, de kommer aldri til å godta det. Du har jo fysisk "skadet" varen... noe way no how om noen butikk hadde godtatt det. De hadde jo aldri klart å selge den igjen. kanskje om det var en defekt på produktet, og defekten var noe helt fullstendig annet kunne noen vurdert noe sånt, men selv da hadde jeg vurdert sjansene dine som små. Nei... tror du bør heller planlegge litt bedre før du gyver løs med sagen neste gang... -Stigma Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Men hvis jeg ikke sier at jeg har saget av det ene hjørnet, skjekker det for sånt når den kommer inn til psdata da ? Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Men hvis jeg ikke sier at jeg har saget av det ene hjørnet, skjekker det for sånt når den kommer inn til psdata da ? 6566257[/snapback] Selvsagt må de sjekke varene som kommer inn. Ellers ville de fått folk som kjøpte en Athlon FX og angret og sendte en 486 prosessor i retur. Dessuten så vet de at det finnes sånne som deg som vil prøve seg og svindle dem til å betale fullpris for en ødelagt vare. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 OK da så dropper jeg det og tapte 600,- Men jeg ble overivrig å kjøpte en Tt toughpower på 750W til 1200,- som jeg nå inser at jeg ikke trenger (Viste at jeg ikke trengte den men den var jo så kraftig ) Har jo 1.5uke på meg til å teste den litt da Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) hvorfor teswte den når du først har angret? det er bare tul.. send den nn og vær ferdi med den.. er ikke noe vits å teste en PSU hvis du ikke trenger den, og det er ikke mye å teste den med.. skjønner ikke vitsn.. håper ikke du alti misbruker angreretten.. da blir du fort bannet fra butikkene.. de har en viss komunikasjon mellom hverandre når det gjelder slik saker.. btw, du burde sjekke reglene angående signaturen din.. du har vel brut ca 5-6 punkter der.. edit: leif Endret 27. juli 2006 av SiRious Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) btw, du burde sjekke reglene angående signaturen din.. du har vel brut ca 5-6 punkter der.. edit: leif 6566575[/snapback] ÅÅ Jeg har da bare 3 linjer ... Dessuten har jeg sett moderatorer fjerne spec. fra signaturer før tilog med på meg .... Tror ikke det er lov sirious Endret 27. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) det er fire linjer som er regelen, det samme gjelder uansett om du har spoiler tekst, og du bruker signaturen for å selge ting privat, det er heller ikke lov.. grunnen er at jeg har selv prøvd med spoiler tekst.. og det hjelper ikke.. edit: jeg sier det bare for før moderatoren gjør det.. er ikke artig med advarsel.. Endret 27. juli 2006 av SiRious Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Fornøyd ? Kunne jo spørt en moderator da. Kanskje hadde det gått ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå